Wpis z mikrobloga

Mam pytanie, przyjmuje leki które mam wypisane po tym jak zostałem błędnie leczony tramadolem po wypadku. Byłem źle informowany co do dawek (zbyt wysokie) i dodatkowo wywołał lek padaczkę. Dlatego też że nie mogłem go przyjmować, a plecy nadal bolały oraz wytworzył się zespół uzależnień...zostałem skierowany do monaru...tam jeden "sympatyczny" lekarz przepisał mi największe gówno jakie istnieje - bunondol. Miał działać i działał przeciwbólowo i miał powoli pozwolić wychodzić przez to co zrobił Tramadol.

Więc jestem na tym bunondolu, lekarz który prowadzi to leczenie...nawet już go nie prowadzi, można rzec, ma "problem" z wypisywaniem recept a już nie wspomnę o schodzeniu z dawki.
Jak nagle się okazuje że będzie sobie następnego dnia, to innego dnia spóźnia się po 3 godziny nawet, ma problem z wypisaniem poprawnej recepty (co 2-3 wizyta źle wypisana recepta), generalnie stresuje się przy końcówce leków ze znowu coś będzie nie tak.

I dzisiaj jest to samo. Jutro kończą mi się leki, źle wypisał receptę w czwartek, w piątek miał poprawić drugi lekarz ale on tego nie zrobi bo nie. Dzwonie więc dzisiaj do tego swojego "specjalisty" - dobra Panie **** zadzwoń wieczorem bo jestem w Krakowie cześć" - tu tez byłem pewien że wieczór przerodzi się w inny dzień . Dzwonie wieczorem a ten "dobra weź #!$%@? jutro zadzwoń, nie mogę teraz część". Żeby nie było, nie katuje go telefonami.

Co do mojego leczenia to tak to prowadził że wprowadził mnie w wysoka dawkę bunondolu który to miał być taki leciutki, zejście z niego leciutkie a tu ZONK. Ten syf jest tak złym lękiem że uważam że powinien być wycofany. Kłamstwem jest że są lekkie objawy. Są mocne i do tego potrafią trwać miesiąc - czyli brak możliwości zarobku, życia itd.

Mam drugiego lekarza do którego dzwonie w takich wypadkach, dzwoniłem niezbyt często przed koroną ale teraz to już będzie miesiąc w miesiąc bo coś jest nie tak, i raczej mi tego nie wypisze.