Wpis z mikrobloga

Jakim cudem ci janusze xkum z 30% marżą, tymi wszelakimi aferami i mataczeniem w reklamacjach jeszcze nie padli na pysk?
Pierwszy właściciel kupił grafe u tych cwaniaków, półroczna 2080Ti, zdechła, odesłana na rekojmie, wymiana lub zwrot kasy, a ci krętacze odesłali bez pytania gdzieś do naprawy, oficjalnie niby do producenta na gwarancje, fajnie zarządzają cudzym mieniem. Producent na poziomie to pewnie karte wymieni i im odeśle nówke, a te janusze odeślą mi po naprawie grzebane przez ich piotrów i kamilów z serwisu o którego partactwie nawet w Punta Arenas słyszeli. Unikać tego syfu, nie dawać sie robić w balona i sądzić sie!
#xkom #janueszebiznesu #zlodzieje #rtx
  • 6
@aspk: hahaha to ty sobie poczytaj pracowniczku xzłoma, nikt nie ma prawa bez zgody konsumenta zmieniać roszczenia, zarządzać cudzym mieniem i pośredniczyć w procedurach bez upoważnienia xDDDD
@xdk53: XD chyba jednak powinienes poczytac, w pierwszej reklamacji z tytulu rekojmi Twoje zadania moga zostac odrzucone (mam na mysli sposob rozpatrzenia reklamacji poprzez wymiane lub zwrot kasy), ale jezeli sklep twierdzi, ze usterka faktycznie jest to musi doprowadzic towar do stanu zgodnego z umowa - w Twoim przypadku poprzez wyslanie sprzetu do serwisu producenta, nie zgadzajac sie na wymiane towaru lub zwrot (tym bardziej nie musi tego robic, jezeli to
@aspk: Sklep nie ma prawa odesłać bez pytania sprzętu do naprawy i w takiej sytuacji są zobowiązani oddać nowy działający sprzęt.

@imo0mfg: Nawet jeżeli to sklep nie ma prawa bez pytania rozpoczynać naprawy towaru.