1918 1918 03.08.2020, 07:23:07 0 W rowerze pękł mi łańcuch (wina serwisu) a nie minęły jeszcze 2 tyg od zakupu. Myślicie, że mogę skorzystać z prawa do zwrotu?#rower
Catmmando Catmmando 03.08.2020, 07:23:56 2 @1918: bardziej z rękojmi za towar niezgodny z umową 1918 Account_executive
1918 1918 03.08.2020, 07:24:31 0 @Catmmando: źle wykonali mi serwis zerowy, rower nie nadawał się do jazdy, czego ja nie wiedziałem bo to mój pierwszy poważny rower
Catmmando Catmmando 03.08.2020, 07:26:39 2 @1918: myślałem, że montowali ci łańcuch nowy i ci on pękł, jak robili ci "tylko" przegląd to może być ciężej 1918 roadjoker
1918 1918 03.08.2020, 07:28:47 0 @Catmmando: kupiłem nowy rower z przeglądem, łańcuch pękł na 2 jeździe więc chyba coś nie halo?
Catmmando Catmmando 03.08.2020, 07:30:17 1 @1918: a to u nich kupiłeś rower? to tak, jak najbardziej w ramach rękojmi uderzać 1918
darek-jg darek-jg 03.08.2020, 07:31:35 1 @1918: możesz skorzystać z rękojmi lub gwarancji, w obu przypadkach mają prawo naprawićhttps://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ 1918
#rower
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/