Wpis z mikrobloga

@stbeaz: Rama. Zawieszenie. Poza tym licz się, że w takim dziadku będzie trochę inwestycji, bo ma swój wiek, choć dużo zależy jak jest utrzymany i po czym jeździł. Zaleta jest taka, że jak go dobrze zrobisz to przez kilka lat tylko lejesz i jeździsz.
@stbeaz: O ile nie znajdziesz egzemplarza, w której ktoś już to zrobił, to a) rama będzie wymagała naprawy i konserwacji "na gwałt", b) rama nie będzie się już nadawała do naprawy, i będzie to totalny trup. Szukając trochę nowszych Patroli (2003+), widziałem 2 ramy w stanie kompletny trup, i nie wiem jakim cudem to jeździło, 4 ramy do natychmiastowej naprawy, i 1 w miarę ok, gdzie właściciel jako tako o nią
@stbeaz: A, jeszcze obejrzyj sobie świetne wideo Chrisa na temat tego modelu.

Generalnie polecam szukać wiedzy na temat Patroli na forach australijskich, mają tam trochę innych wersji, ale zawieszenie czy silniki 2.8 miały identyczne/bardzo podobne.
GaiusBaltar - @stbeaz: A, jeszcze obejrzyj sobie świetne wideo Chrisa na temat tego m...
@stbeaz: Ja też nie jestem ekspertem, po prostu jeżdżę takim (rocznik 94). Robiłem ramę i bebechy, więc wiem ile to kosztuje i co leci w jakim tempie. Jak zadbany to jest to bardzo dobre auto w teren. Powiedziałbym, że najlepsze, ale pod tym względem ja już nie jestem obiektywny.