Wpis z mikrobloga

[Prośba o opinię/radę czy trzymać się obecnej pracy czy ją zmieniać (pracuję w .NETcie)]
Jestem świeżo po studiach, a w obecnej firmie pracuję od 13 miesięcy (korpo ale nie software house) i tworzę aplikacje webowe, które są wykorzystywane na potrzeby własne firmy. Wszystkie aplikacje tworzę sam, zaczynając od bazy danych w SQLu, a na CSSie kończąc - wynika to z faktu, że mamy mały zespół trzech programistów.
Zadania/tematy, którymi się zajmuję to:
-tworzenie w SQLu procedur, funkcji, widoków, wyzwalaczy itp,
-w aplikacji tworzę operacje CRUDowe, operacje na plikach (wrzucanie, usuwanie na serwer), wydruki raportów, ustawiam poziomy dostępu dla użytkowników itp,
-wszystkie aplikacje tworzę w ASP.NET MVC,
-wykorzystuję jQuery i Bootstrapa
Rzeczy, które chcę ogarnąć:
-pisanie testów jednostkowych,
-ASP.NET Core MVC + Angular (jakiś projekt w wolnej chwili)

Mam problem z określeniem czy jestem na dobrej ścieżce rozwoju i boję się czy nie okaże się, że po 2-3 latach w obecnej firmie nie będę mógł pójść gdzieś na mida/regulara. Nie wiem po prostu czy zadania, które wykonuję nie są zbyt trywialne no i minusem na pewno jest fakt, że mojego kodu nikt nie testuje :(

#programowanie #programista15k #aspnet #csharp
  • 6
@Wurmloch: od 13 miesięcy piszesz kod i nie piszesz testów jednostkowych? No nieźle :P

Na rynku popularniejszy jest #react, ale ja jestem team #angular przez to, że jest uporządkowany i jedzie na natywnym DOM.

Ogólnie sprawa czy zmieniać, czy nie, to jest kwestia twojego samopoczucia. Jeżeli jest ci dobrze (i czujesz, że się rozwijasz), to zazwyczaj nie myśli się o zmianie.

Jeżeli czujesz, że już realizujesz zadania "automatycznie" i nie
@patrolez: Właśnie nie piszę bo nikt ode mnie nie wymagał :( Wiem, że to zle podejście ale zaczynałem jako student i osoba bez doświadczenia w branży i nie wiedziałem, że to takie ważne ( ͡° ͜ʖ ͡°)