Wpis z mikrobloga

@Goodie_pl Jakie prawa rządzą waszymi cashbackami z Aliexpress że na 8 przedmiotów zamówionych w ciągu ostatnich 2 dni tylko jeden oczywiście najdroższy bo za prawie 900zl nie pojawił się a każdy był zamawiany tym samym schematem... O dziwo pojawił się nawet przedmiot który zamawiałem wczoraj w nocy a nie przechodziłem przez żaden Wasz link i korzystałem z innego urządzenia niż przy tamtych zamówieniach i dzieliło je ponad 12h. Swoja drogą to dalej wiszą reklamacje cashbackow z allegro z marca jako oczekujące...
#cashback #goodie
  • 7
@Demoman: co do reklamacji z marca - prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Podaj adres e-mail używany w goodie i wskaż konkretne reklamacje. Odnośnie AliExpress - konieczne będzie zareklamowanie brakujących transakcji w aplikacji goodie: karta "cashback" w dolnym pasku -> "Transakcje" -> "Reklamuj transakcję" -> "Brak transakcji cashback". W razie problemów prosimy o wiadomość prywatną. Będziemy starali się pomóc.
@Goodie_pl Ok wieczorem się tym zajmę. Pytanko jeszcze dla potomnych bo nie znalazłem odpowiedzi tutaj ani w Waszym FAQ. Reklamacje można składać jedynie podając wartość zamówienia w PLN a co jeśli zamawia się w $ czy €? Gdzieś czytałem że macie własny przelicznik walutowy i przeliczając ostatnie zamówienia w przypadku $ jest on około 10gr niższy niż NBP. Jeśli konto bankowe samo przelicza nam $ czy € na złotówki przy płatności to
@Goodie_pl: podepnę się z pytaniem, jak to jest, że jeśli robię hurtowy zakup na Aliexpress to 6 z 9 towarów wskakuje do cashbacku, a 3 (oczywiście te najdroższe) nie? 9 rzeczy, za które płacę w 1 płatności, a w cashbacku wskoczyło 6. Jeśli dodam je ręcznie to zaliczycie marny cashback, już to znam ;)
@atyd3: Jeżeli transakcja nie pojawi się na Twoim koncie goodie w ciągu dnia roboczego, konieczne będzie jej zareklamowanie w aplikacji goodie: karta "cashback" w dolnym pasku -> "Transakcje" -> "Reklamuj transakcję" -> "Brak transakcji cashback". W razie problemów prosimy o wiadomość prywatną.
@Goodie_pl: przecież pisałam wyżej, że wiem, jaka jest procedura z mojej strony. Owszem, dodaję ręcznie, ale wtedy cashback naliczacie bardzo niski w porównaniu do tego, który byłby z automatu.
Się tylko pytam, jakim sposobem przy hurtowej płatności za x przedmiotów, w goodie wskakuje x-3 - tamte 3 to niby jakim cudem "źle" kupione, skoro wchodzę na Ali przez wasz link i tak samo z koszyka wybieram wszystkie przedmioty, za które chcę