Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki.
Jakiś czas temu postanowiłem zamienić oglądanie seriali i bezproduktywne przeglądanie neta na częstsze nagrywanie na youtube i moim kanale na Twitchu. Po pierwsze lubię to robić a po drugie może to zaowocować w przyszłości i może spełni się moje marzenie o pracy w klikanie w komputer ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Streamuję codziennie po powrocie z pracy, od 21:37 do północy. Jutro wychodzi odnowiona Mafia i mam zamiar przejść ją całą na twichu, więc jeśli nie chcecie jej kupować albo komp nie domaga to zapraszam do mnie. Od innych znanych streamerów różnię się przede wszystkim tym, że nie jestem znany a dzięki temu jestem w stanie czytać komentarze i odpowiedzieć na nurtujące was pytania odnośnie gry czy może życia w UK (Mieszkam i pracuję tu od 8 lat). Paleta możliwości jest duża. Prosiłbym was też o rady i konstruktywną krytykę moich wystąpień na żywo. Aktualnie mam 153 widzów w tym pewnie 70 mirków dlatego spotkacie tam samych swoich :D
Dzisiaj o 21:37 Stream z Dark Souls 3 a jutro o tej samej porze nowa mafia.
Link do streama: https://www.twitch.tv/piter91r

A tutaj link do mojego poprzedniego wpisu sprzed paru miesięcy. Zobaczcie jak corona mnie zniszczyła XD
https://www.wykop.pl/wpis/48887107/witam-szanownych-mirkow-i-mirabelki-postanowilem-z/

#twitch #pokazmorde #oswiadczenie #gry #mafia #stream #twitch #2137 #emigracja
piter91r - Czołem Mirki.
Jakiś czas temu postanowiłem zamienić oglądanie seriali i b...

źródło: comment_1600972684jnWzhXDpJznH2MI0lQY82G.jpg

Pobierz
  • 25
Super, cieszymy sie. Jak bedziesz nawijal po polsku, nikogo to nie interesuj poza jakimis dziecmi. Jak po angielsku to lev wyzej, ale konkurencja ogromna. Streamowanie symulatorow chodzenia to tez slaby target, ale powodzenia mireczku.
@piter91r: xD
Dark Souls nie jest az takie trudne, jest to nisza, ale ogladalnosc tez niszowa. Nie mam nic madrego mirku do powiedzenia w tym temacie, ale kibicuje. Bede ogladal.
Cuphead jest trudne.