Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #pytanie #pytaniedoeksperta #audi #samochodyzusa

Hej, czy jesteście mi w stanie powiedzieć jak wygląda sytuacja z silnikami 1.8tfsi montowanymi w audi a3 2014 z USA? Kod silnika to CNSB. Widziałem kilka artykułów opisujących problemy silników 1.8tfsi lecz to były silniki z wcześniejszej daty produkcji. Czy ktoś z was miał doczynienia z tym silnikiem CNSB? Chciałbym się tylko dowiedzieć czy to jest problematyczny silnik czy już ten naprawiony :)
Pozdrawiam!
  • 9
@fake9406: mam dokładnie ten silnik i oleju nie bierze praktycznie nic. Z początku myślałem, że bierze ale okazało się, że miałem nieszczelność przy czujniku poziomu oleju i od tego momentu przez 10k kilometrów schodzi około 200-500ml, ale to normalne przy turbo. Auto jak kupiłem miało 23k przebiegu, a teraz 85k i dalej śmiga.
@Aluminium a jak wygląda obudowa z lewej strony? Jesteś w stanie mi podesłać zdjęcie? Czytalem że te nowsze silniki charakteryzują się fazatorami na obu walkach rozrzadu. Ja z tego co widziałem to mam tylko jeden fazator