Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Screen nr 1, zamówienie złożone wczoraj o 10 przez telefon, dopytałem czy wszystko mają, podałem dane i elo, kurier dzisiaj przyjedzie.

Screen nr 2, zamówienie złożone w środę w tamtym tygodniu, musiałem je zmieniać 3 razy gdyż jak się okazało jedna z rzeczy która wybrałem magicznie wyparowała, ustalony termin odbioru to jakaś kpina. Jeżeli sam nie zadzwonisz i nie dopytasz to nic nie napiszą poza emailem, że trochę się to opóźni. #!$%@?łem się. Jedno moje zamówienie, trzy konsultantki, żadna nie ogarnęła aż w końcu #!$%@?ły temat i nawet nie zadzwoniła żadna.

#!$%@? media, na reklamy w radiu to mają hajs, a dograć taką rzecz jak obsługa klienta to #!$%@?. Najtaniej, nie znaczy najlepiej.

#pcmasterrace #ryzen #mediaexpert #rtveuroagd
Pobierz hemikalik - Screen nr 1, zamówienie złożone wczoraj o 10 przez telefon, dopytałem czy...
źródło: comment_1601364774UEmrmsyNMcRBSa4UtgWYCw.jpg
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@emjot86: na początku chciałem do sklepu stacjonarnego niedaleko mnie, więc padło na media, na morele i xkom nie mogłem skomponować całego zestawu w jednym miejscu więc odpadli. Koniec końców wyszło na to, że ram musiałem zamówić osobno bo nigdzie nie było a resztę rzeczy rtv. Eh
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Media_Expert: dzięki za czujność, niestety nie interesuje mnie już co się z tym zamówieniem dzieje ;-) Dopnijcie temat konsultantek które strasznie obiecywały prowadzenie zamówienia.