Wpis z mikrobloga

#motory #motocykle #125 #jednoslad #motomirko #motomirki

Co ile, tak realnie wypada remont 2T przy rozsądnej jeździe, nie pałowaniu? Jak w takim wypadku ze spalaniem i ile na pełny zbiornik wchodzi oleju przy mixie?

Zastanawiam się na wiosnę nad 2T, chociaż pewnie zdecyduję się na Hyosunga GT 125\GTR125

Honda NSR 125 - tu wiem, że części od groma i w przystępnych pieniądzach, ale:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125

tutaj nei wiem, jak z częściami i spalaniem?

prawko B.

Jak Policja zatrzyma bez przekroczenia prędkości, to wnikają, czy to 2T, czy 4T?
  • 36
  • Odpowiedz
pojemność i moc wbitą w dowód.


@aarahon: no i w pytkę, bo można zarejestrować, jako zablokowany na 15KM.

50 mth w crossie


@Mawid_Dotyka: Czytałem takie rzeczy, że w NSR podobno wytrzymuje po 12 tysięcy bez remontu. Nie wiem, ile w tym prawdy.
  • Odpowiedz
@Zielony34 Ja mam teraz Hyo ale 650 EFI z 2009 roku. I z częściami jest OK ale filtr powietrza tylko akcesoryjny i drogi. Reszta w miarę.

Hyo 125 są zdecydowanie bardziej popularne przez to że wyglądają na duże i można nimi jeździć na B. Wydaje mi się że do nich jest sporo czesci z uzywek. Ale licz się że czasem nie zapukasz do hurtowni po byle co. Ale mi się udawało wszystko
  • Odpowiedz
@GodSafeTheQueen: OK, czyli w 125R trzeba, bo to jest wspolna instrukcja obsługi z 650. Spalanie 4L jest akceptowalne. Fajne dla mnie w GT i GTR jest to, że te motory są praktycznie tej samej wielkości, co na przykład 650. Nawet Motobanda o tym mówiła. Jeżdżąc na takim motorze i poznając jego rozmiar, łatwiej jest usiąść później na większy.

Myślę nad 2T, bo często idzie dostać taniej motocykl do remontu, a wolę
  • Odpowiedz
@Zielony34 jak dbasz tak masz. Zmieniaj często olej, filtry to będziesz mógł długo bez remontu jeździć. Co prawda mam 4T ale zmieniam olej co 12mtg a filtr powietrza co jazdę na nowy.
  • Odpowiedz
Co ile, tak realnie wypada remont 2T przy rozsądnej jeździe, nie pałowaniu? Jak w takim wypadku ze spalaniem i ile na pełny zbiornik wchodzi oleju przy mixie?

Zastanawiam się na wiosnę nad 2T, chociaż pewnie zdecyduję się na Hyosunga GT 125\GTR125


Honda NSR 125 - tu wiem, że części od groma i w przystępnych pieniądzach, ale:

Aprilia RS 125

Cagiva Mito 125

tutaj nei wiem, jak z częściami i spalaniem?

prawko B.
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum trochę się nie zgodzę co do Hyosunga jeździłeś na nim? Honda jest na pewno lepsza ale myślę że Te Hyo GT 125 bardzo trzymają cenę i ludzie chętnie je kupuja ze względu na wygląd i wykonanie. Do tego naprawde nie myl jakości chińskiej z koreańska
  • Odpowiedz
Jeśli będziesz wymienionymi przez ciebie motocyklami jeżdzić tak jak na maksa potrafi Hyosung Gt 125 to mogą wytrzymać nawet 25 tys km.

Natomiast jeśli będziesz korzystał ze wszystkich koni i to często to silnik może się nadawać do remontu już po 15 tys km.


@mpetrumnigrum: OK, pokrywa się to mniej-więcej z tym, co udało mi się ustalić. Dzięki. Bo wiesz, czasem można trafić nas takie głupoty, że 2T się remontuje co
  • Odpowiedz
trochę się nie zgodzę co do Hyosunga jeździłeś na nim? Honda jest na pewno lepsza ale myślę że Te Hyo GT 125 bardzo trzymają cenę i ludzie chętnie je kupuja ze względu na wygląd i wykonanie. Do tego naprawde nie myl jakości chińskiej z koreańska


@GodSafeTheQueen: Nigdzie nie napisałem że Hyosung się sypie.
  • Odpowiedz
Prawda to, że zablokowana NSR, czy RS przy 15KM idzie nawet 140, czy jest to mokry sen użytkowników?


@Zielony34: To mokry sen użytkowników. NIC co mam 15KM nie pojedzie 140km/h. NSR jako najsłabsza z trójki jedzie 140km/h pod normalnym kierowcą. A o że yzf 125 jedzie 130 to możesz między bajki włożyć.

A co do blokowania to żyjemy w Polsce. Większość maszyna w dowodzie ma 11Kw a w rzeczywistości pełną moc.
  • Odpowiedz