Wpis z mikrobloga

#koronawirus #zabka

Jestem dumny, że pracuje dla Żabki :D
Przy każdej sposobności firma gra polskim urzędom na nosie.
Zamykać placówki na weekend? Przecież to placówka pocztowa!
Godziny dla seniorów? ŻabkaApp + tablety dla sklepów, żeby tak obsługiwać
PRogram lojalnościowy i wielosztuki
A za niedługo automaty na butelki i puszki.

BRAWO!
  • 114
  • Odpowiedz
@Biszkopcik: Zajebiste top kekowanie i dorobienie sobie calej historyjki. Tak jest wszedzie na pewno, bo ty masz jedna kolezanke.

Kary sa drakonskei, a twoja kolezanka widocznie potwornie przed nimi trzesie dupa ¯\(ツ)

To jest biznes wyzysku, gdzie Zabka niczym sie jeszcze do niedawna nie wyrozniala od sklepu osiedlowego. A teraz jedynie kseruja elementy konwinieny storow z Azji.
  • Odpowiedz
@Biszkopcik: Jesli sie naczytalbym w necie, co jest tylko mala czescia calosci mojej wiedzy w tym temacie, to i tak mialbym bardziej kompletne pojecie niz ty i twoja kolezaneczka, ktora #!$%@? z wywieszonym ozorem, zeby tych kar nie dostawac. Dowodem oczywiscie na to jest tez fakt, ze jej poprzednicy placili te kary i to w takiej wysokosxi. Ale ty jestes slepy dzban, mozliwe ze oplacony ¯\(ツ)

Powtarzam: problemem nie
  • Odpowiedz
@onuceSzatana
Też się powtórzę, a co!

Moja koleżanka właśnie dba o sklep dzięki czemu, ani ona, ani osoby, które zatrudnia nie pracują ponad siły, mimo otwierania sklepu w dodatkowe dni (wow, kolejna dodatkowa premia!). I wbrew pozorom ma bardzo dużo czasu, właśnie przez narzędzia, które dostarcza ŻP. Cały system jestem banalni prosty, ujednolicony i odbywa się elektronicznie przez portal. Od zamówień, przez rozliczenia, reklamacje i zażalenia.

Pisząc o wysokości kar tylko utwierdzasz
  • Odpowiedz