Wpis z mikrobloga

@LewCyzud: W skrócie: powodzenia z reklamacją usługi dostawy, jeśli coś będzie nie tak. Aliexpresss napisze, aby kontaktować się z przewoźnikiem, a Inpost, że oni nic nie mogą i ogólnie spadaj na drzewo, bo nie jesteś nadawcą i w świetle prawa nie masz żadnych praw do przesyłki oraz RODO.
@Setral dokładnie miałem to samo InPost nie da żadnej informacji bo nadawcą tylko może a ludzie na Ali zarówno sprzedawcy jak i support to nawet nie wiem czy wiedzą co to InPost według ich rozumowania jak coś ma w nazwie Post to poczta
W skrócie: powodzenia z reklamacją usługi dostawy, jeśli coś będzie nie tak. Aliexpresss napisze, aby kontaktować się z przewoźnikiem, a Inpost, że oni nic nie mogą i ogólnie spadaj na drzewo, bo nie jesteś nadawcą i w świetle prawa nie masz żadnych praw do przesyłki oraz RODO.


@Setral:

ale tak samo masz w przypadku poczty polskiej... i SLUSZNIE. Do momentu odebrania przez siebie przesylki, nie mozesz skladac reklamacji. Dopiero po jej
@sylwek2k: W odpowiedzi na zapytanie, informujemy, że nie jest Pan adresatem przesyłki o numerze x.
To pewnie by wystarczyło, ale im się nie chce. Chodzi o sam papier, który łyknie Ali. Zaradni napiszą sobie samemu, ale po co robić jak koń pod górę?
To pewnie by wystarczyło, ale im się nie chce. Chodzi o sam papier, który łyknie Ali. Zaradni napiszą sobie samemu, ale po co robić jak koń pod górę?


@Setral:

jak im wyslesz tradycyjny list z takim zadaniem, to ci odpisza :P (bo musza :P )