Aktywne Wpisy
wilang31 +13
To jaki w końcu ma kolor ta sukienka, u mnie na chacie już się prawie o to #!$%@?ą #heheszki #glupiewykopowezabawy
ewa-m +39
#nocnazmiana #weekend #depresja
Dotarło do mnie że najlepsze lata dawno przeminęły. Lata dzieciństwa, kiedy do nocy biegało się po dworze, opowiadało straszne historie, wchodziło na drzewa zbierając papierówki, grało w gumę i skakankę. Prawdziwe dziecięce przyjaźnie, dyskoteki i pierwsze zauroczenia. Kiedy to tak realnym wydawało się dwunastolatce że taki Billie Joe z Green Day czy Larry Mullen z U2 kiedyś przyjedzie, naprawdę się w niej zakocha i przeżyją love story jak z
Dotarło do mnie że najlepsze lata dawno przeminęły. Lata dzieciństwa, kiedy do nocy biegało się po dworze, opowiadało straszne historie, wchodziło na drzewa zbierając papierówki, grało w gumę i skakankę. Prawdziwe dziecięce przyjaźnie, dyskoteki i pierwsze zauroczenia. Kiedy to tak realnym wydawało się dwunastolatce że taki Billie Joe z Green Day czy Larry Mullen z U2 kiedyś przyjedzie, naprawdę się w niej zakocha i przeżyją love story jak z
Zacznijmy od Benjamina T. Babbitta, urodzonego w 1809 r. - wynalazcy, który dorobił się wielkiego majątku na produkcji mydła. W 1851 r. Babbit jako pierwszy zaczął sprzedawać estetycznie zapakowane mydło w pojedynczych kostkach.
„Wypróbuj i przekonaj się” głosiło hasło reklamowe towarzyszące eleganckim sprzedawcom, którzy wręczali darmowe próbki mydła na masową skalę. Trudno przecenić tę pionierską jak na owe czasy strategię - podziel się z klientami czymś wartościowym i pozwól im zdecydować, czy warto kupić produkt.
Z kolei pierwszym przykładem content marketingu, na długo zanim powstał sam termin, było „The Furrow”, czyli pismo dla rolników wydane w 1895 r. przez John Deere - firmę produkującą maszyny rolnicze.
Magazyn z poradami dla farmerów błyskawicznie zyskał ogromną popularność, do dziś będąc jednym z najbardziej poczytnych magazynów rolniczych w USA. Dzięki nakładowi na poziomie 1,5 mln egzemplarzy oraz dostępności w 12 wersjach językach i 40 krajach, magazyn ten sprawił, że Deere stało się marką specjalistyczną znaną na całym świecie.
Jak powiedział wydawca David Jones: „Telling stories that folks enjoy reading - and that they can use in their own operations - has been the recipe since the beginning.”
#ciekawostki #ciekawostkihistoryczne
#starszezwoje #contentmarketing #reklamakreatywna #gruparatowaniapoziomu