Wpis z mikrobloga

#agatameble,

Złożyłem zamówienie w #agatameble prawie 2 miesiące temu. Zamówienie było dwukrotnie opóźniane, po ponad dwóch tygodniach opóźnienia wreszcie dotarło do mnie. Panowie którzy wnosili i składali narożnik, bardzo niechętnie przystąpili do montażu bo "oni są juz dzisiaj zmęczeni i czy oni to muszą robić?". Na oświadczenie, że tak, jak najbardziej muszą bo zapłaciłem za taką usługę, poza tym nie mam z kim tego składać, nie będę teraz latał po sąsiadach prosił o pomoc jak to jest ich psi obowiązek. No to przystapili do montażu i przy okazji uszkodzili świeżo zrobioną ścianę w miejscu w którym jest to widocznie najbardziej jak to tylko możliwe.

Teraz ich procedura wyglada nastepująco: wysyłam sobie im maila ze zdjęciami i czekam 30 dni na łaskawe rozpatrzenie reklamacji. Mam jakieś możliwości wywarcia na nich nacisku? Mogę jakoś przyspieszyć proces? Mając doświadczenie z ich opóźnieniami - już #!$%@? wiem, ze będą problemy.

Ogólnie #agatameble nigdy więcej, rozmowa z tymi ludźmi przypomina rozmowę z Panią z dziekanatu, przy czym jeżeli dla Pani z dziekanatu jesteś miły to niejednokrotnie idzie coś załatwić a w tym przebrzydłym sklepie możesz co najwyzej się #!$%@?ć.
girabaldi - #agatameble, 

Złożyłem zamówienie w #agatameble prawie 2 miesiące temu...

źródło: comment_1603922625hdQLGlNINqvxXxLrFklUKm.jpg

Pobierz
  • 12
@ksardas: no mogę, ale ja juz wiem, ze pewnie #!$%@? im zrobię a oni mi oddadzą jakiś psi grosz "bo przecie panie rolka tapety to 35zł w castoramie" i będe z nimi walczył i odwoływał się miesiącami żeby dostać pieniądze które pokryją szkodę. Zastanawiam się tylko czy mogę jakoś przyspieszyć ten proces i zmusić ich do natychmiastowego rozpatrzenia reklamacji albo zwrotu kosztów transportu. Ewentualnie otrzymać jakieś zadosćuczynienie za całokształt przygody.

ale
@ksardas: będę tu prowadził dziennik rozwoju sytuacji, jesteś jedynym odbiorcą więc cóż, wybacz, jak cos to czarnulistuj:

dzień 5: nie otrzymałem ani potwierdzenia przyjęcia reklamacji, ani odmowy, ani nawet maila zwrotnego od bota który powiadomiły mnie o statusie/przyjęciu mojej reklamacji. Po tygodniu nie wiem absolutnie nic, dzisiaj wysłałem maila z prośbą o informacje.
@ksardas: dzień 6: nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na mojego maila, przyszedł wykończeniowiec i zrobił kładąc od nowa pasek tapety, szczęśliwie został kawałek rolki i nie musiałem kupować nowej więc koszt niewielki. Przy okazji wykonałem kilka zdjęć kanapy która jest po prostu... krzywa. Ktoś to krzywo skręcił ze sobą, nie wiem, pijany, ślepy, nowy, ukrainiec, jest krzywo i #!$%@?. Każdy słupek w inną stronę.
girabaldi - @ksardas: dzień 6: nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na mojego maila, przy...

źródło: comment_1604421515Z4vN3QiIOsnpNJ4JQAcGi9.jpg

Pobierz
@girabaldi tragicznie wygląda ta kanapa, reklamuj od razu. Nie chodzi mi o sam wygląd, ale o tę krzywiznę. Nie dzwon nigdy, infolinia ma na celu zmęczenie przeciwnika, wszystko rób mailowo. Mówi Ci to człowiek który ma w tym roku z 10 reklamacji za sobą, wsyztskie udane.
@ksardas: na maila nie odpisują nic. Zgłosiłem przez formularz na stronie dodatkową reklamacje z tytułu rękojmi i załączonymi zdjęciami. Czekam dalej, cudowna to była transakcja nie zapomnę jej nigdy ;D
@ksardas: #!$%@?, zdążyłem o tym zapomnieć :D ogólnie to przez to, że zgłosiłem to przez 2 różne formularze to sklepowi #!$%@?ło i stworzyli dwie różne sprawy. Po jakichś 2 tygodniach przyszli pierwsi specjaliści i powiedzieli, że tak musi być i mozna sobie to samemu wyprostować i powiedzieli jak i faktycznie działa. Potem przyszli drudzy i powiedzieli, że tak musi być i zaoferowali 180zł rabatu ( ͡° ͜ʖ ͡°
@lesniok: no chyba nie polecam, chociaż z drugiej strony kanapa jest dość spoko, nic się z nią nie dzieje póki co. No poza tymi oparciami które są tak "by design" bo na dwóch prowadnicach niby nie mogły chodzić sprawnie, i pewnie by nie chodziły zbyt sprawnie bo te prowadnice są #!$%@? i na jednej już działa to troche topornie.

Ale ogólnie spoko, tyle, że takie same kanapy są wszędzie i w