Wpis z mikrobloga

Mirabelki i Mireczki (pewnie Mirabelki bardziej wybierają takie rzeczy do ślubu)
1 = biały
czy
2 = szary mat?

Jeżeli kiedyś wrócą śluby, to chciałbym udostępnić z kierowcą jako auto do ślubu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Oba mi się podobają. Jaki lakier zamówić przez pryzmat takich okazji?
Wiele osób mówi, że biały taki tradycyjny i w sumie ok, ale mat jednak bardziej się wyróżnia i młodzi mogą chcieć typowo "coś innego"

#samochody #wesele #kiciochpyta #pytaniedorozowychpaskow #rozowepaski #slub
Pobierz obywatel_gov - Mirabelki i Mireczki (pewnie Mirabelki bardziej wybierają takie rzeczy...
źródło: comment_16040699417nWyKBMkNGBxHJILkpXzdN.jpg

Który lakier na ten samochód:

  • biały 36.1% (26)
  • szary mat 63.9% (46)

Oddanych głosów: 72

  • 15
@obywatel_gov: co do kolorów to tak jak pisze @matkobossco. Weź tylko pod uwagę, że z tyłu na luzie musi się zmieścić panna młoda w sukni. Nie znam się na autach ale to nie wygląda na takie, które ma dużo miejsca z tyłu.
@matkobossco: widziałam koleżanki w sukience typu księżniczka z kołem i usztywnieniami, które miały problem z zapakowaniem się do samochodu bez strat w sukience :D.

Ja miałam prostą sukienkę i samochód za darmo ale jakbym już miała płacić za mega samochód, to bym na to zwróciła uwagę bardziej niż na kolor.
@matkobossco: @Azai: dzięki dziewczyny za odpowiedzi oraz Tobie @Aerwin
Koleżanki z którymi rozmawiałem stwierdziły też, że pewnie biały lepszy - ale część z nim mówiła o tym, że ten mat przez to, że jest bardzo unikalny to też może dobrze "zadziałać", bo sporo osób wynajmuje to na pokaz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co o tym myślicie?
@obywatel_gov: mat się wyróżnia i jest dużo ładniejszy ale jakoś nie widzę go z naklejonymi kwiatkami i gołębiami dla ozdoby ;D. A wśród znajomych tylko my nie mieliśmy dekoracji na aucie. Wszyscy bez względu na model auta mieli te tandetne przypierdaski. No i nie wiem czy nie ma jakiejś różnicy w trwałości? W sensie na ten mat będzie Ci szkoda to naklejać, bo się szybciej zniszczy?