Wpis z mikrobloga

Prestige naprawdę nieźle są wyposażone choć to nadal plastik jeśli chodzi o wykończenie.
Ja jeżdżę takim 1.6, tutaj jest na standardowych felgach aluminiowych w tej wersji wyposażenia. Dodatkowo grzane stołki, pakiet adventure i auto cenowo i wyposażeniowo jest nie do przebicia. Przez dwa lata zero problemów. A gdyby były to gwarancja i cześć. W sumie to za 2k przedłużyłem do 5 lat, w tym pakiet serwisowy, darmowe przeglądy. Deal with it.
Pobierz el_wu - Prestige naprawdę nieźle są wyposażone choć to nadal plastik jeśli chodzi o w...
źródło: comment_1605216054V3ibsO5Rnt8DK9DkPAL6Rg.jpg
Mnie te Dacie akurat się podobają. Nie do zdarcia


@laress:

TUV 2019. Najbardziej awaryjne auta

Auta liczące 2 i 3 lata

1. Dacia Logan: (średni przebieg) 53 tys. km, (odsetek poważnych usterek) 14,6 proc.
2. Renault Clio: 36 tys. km, 13,0 proc.
3. Fiat Punto: 33 tys. km, 12,1 proc.
4. Kia Sportage: 42 tys. km, 11,7 proc.
5. Ford Ka: 31 tys. km, 11,7 proc.
6. Fiat 500: 26 tys.
@insystem mam dacie jako auto służbowe, przez ponad rok przejechałem nim 36 tys km bez żadnej awarii, a dostałem jak było nowe. Generalnie polecam, ale tylko jako auto służbowe. Do domu bym tego nie kupił, wszędzie plastiki i marna jakość wykończenia. Każdy ma inne priorytety, ale w sumie oprócz tego, że auto jest nowe i będzie jeździło bezawaryjne bez niespodzianek to nie widzę za dużo plusów.
@insystem mam dacie jako auto służbowe, przez ponad rok przejechałem nim 36 tys km bez żadnej awarii, a dostałem jak było nowe. Generalnie polecam, ale tylko jako auto służbowe. Do domu bym tego nie kupił, wszędzie plastiki i marna jakość wykończenia. Każdy ma inne priorytety, ale w sumie oprócz tego, że auto jest nowe i będzie jeździło bezawaryjne bez niespodzianek to nie widzę za dużo plusów.


@Prokrastynant: Jak napisałem wyżej, zastanawialiśmy
@gucias: nie od dziś wiadomo że raport tüv jest #!$%@? wart bo nie bierze pod uwagę wolumenu samochodów więc mimo iż wylicza procent rzekomych poważnych usterek (których nigdy dokładnie nie określa) bardzo często na czołowych miejscach pod względem awaryjności są najpopularniejsze auta na rynku niemieckim, za to praktycznie rok w rok auta o tej samej konstrukcji i zjeżdżające z tych samych taśm w tych samych fabrykach mają różny procent usterek co
@GrammarNazi no można się z tego śmiać, ale w sumie to zależy jaki się ma budżet i czego oczekuje od auta. W tej kwocie albo wybierzesz dacie która przewiezie Cię z punktu A do B bezproblemowo ale też bez jakis zachwytów nad jazda, albo kupisz kilkulatka który jednak sprawi, że będziesz chciał nim jeździć nie tylko wtedy kiedy musisz.
@insystem: ja czekam na nową Dacie Sandero Stapway, ma być dostępna początkiem przyszłego roku. Jakby ktoś mnie zapytał jakiś rok temu, to za cholerę nie wpadłbym na to, że będę rozważał Dacię, ale to auto nawet spoko wyglada z zewnątrz, o dziwo w środku (oczywiście wnioskując po zdjęciach i filmikach) też już jakoś cywilizowanie no i cena około 60k za coś takiego, to myśle, że malina. Byleby tylko pchali z automatem.