@Zany: tak jak No man's sky ( ͡°͜ʖ͡°), ponoć świetna gra dzisiaj, a studio sie chyba nadal trzyma dobrze. Smieszy mnie narzekanie ludzi z 7 letnimi konsolami, że gr wygląda inaczej niż na E3. No shit sherlock, próbujesz odpalać grę zrobioną pod Raytracing na konsoli słabszej od biurowego laptopa.
wysyp obrazonych konsolowców starej generacji za 3... 2... 1...
@unified_observer no niby tak, ale spójrz też na to z tej strony, że jednak w ciągu ostatnich dwóch czy trzech lat, kiedy robili grę, nie było przecież dostępu do konsol next-gen. Więc uważam, że produkcja była nastawiona na PS4/XOne.
@Szanowny_panie_Macieju: no właśnie nie była, od początku mówili że budują grę pod możliwości sprzętowe które jeszcze nie istnieją. Bo jaki by miała ta gra wyglądać w 2020 roku, gdyby była robiona pod sprzęty z 2014 roku? W ogóle to nawet ja myślałem że nowe konsole się pojawią dużo wcześniej, ale cebula albo problemy sprawiły że ostro przedłużano żywot ps4 i XBOne Te konsole naprawdę powinny być zakończone w 2018 roku, ale
PS4: 1.8
XBox: 2.2
PC: 5.6
(skala 0-10)
Myślę, że CDR spadnie do około 150.
#gielda #cdprojektred
Komentarz usunięty przez autora
@Zany: tak jak No man's sky ( ͡° ͜ʖ ͡°), ponoć świetna gra dzisiaj, a studio sie chyba nadal trzyma dobrze.
Smieszy mnie narzekanie ludzi z 7 letnimi konsolami, że gr wygląda inaczej niż na E3.
No shit sherlock, próbujesz odpalać grę zrobioną pod Raytracing na konsoli słabszej od biurowego laptopa.
wysyp obrazonych konsolowców starej generacji za 3... 2... 1...
W ogóle to nawet ja myślałem że nowe konsole się pojawią dużo wcześniej, ale cebula albo problemy sprawiły że ostro przedłużano żywot ps4 i XBOne
Te konsole naprawdę powinny być zakończone w 2018 roku, ale
@Zany: o nie, kolejny z tym badziewiem :(