Wpis z mikrobloga

@grzegorz-kuczkowski: @husky83: wg Digital Foundry chodzi w 1080p i stabilnych 30, i co ciekawe na wyższym presecie graficznym, i z większym zagęszczeniem tłumu niż na Ps5 (gdzie jest 60 klatek). Oczywiście na dzień dzisiejszy jest to wypasiona wersja z kompatybilności wstecznej, i docelowa optymalizacja na next geny będzie później, ale teraz jest to chyba najlepsza opcja budżetowa (pomijając streaming), żeby ograć tą grę
@grzegorz-kuczkowski: Nie bardzo rozumiem. Po prostu musisz mieć grę na jakiejś platformie, a potem odpalasz to na tym komputerze od Nvidii. Raytraycing jest na wszędzie dostępny.
Jeśli cię to interesuje to kup grę na Steam, odpal na próbę darmowego Geforce Now. Jak nie będzie działało to możesz zwrócić grę pod warunkiem, że nie przegrałeś więcej niż trzy godzin i kupiłeś mniej niż dwa tygodnie temu
@lobeczek__ być moze, ale oglądając filmiki z porównania gry na różnych konsolach widziałem coś innego. Tam na Xbox series s cyberpunk trzymał stabilne 20fps, rozpędzając się do czasami do 25. Na pewno a porównaniu były wylaczniej najciekawsze , a tym samym najbardziej zasobożerne sceny, ale skoro w tych scenach jest 20fps to nie można mówić o stabilnych 30...
@MrocznyZiemniak: Napiszę kolejny raz - z filmików porównujących różne sceny na różnych konsolach. Tam masz też FPS'y podane. Nie korzystam z konsoli, więc sam tego nie potwierdzam, ale na kilku różnych filmach to widziałem. I tak jak wyżej pisałem - może to są wybrane, najbardziej zasobożerne sceny i dlatego taki spadek ...