Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was ma może Volvo XC60 (nowy model) w wersji R-DESIGN na standardowym sportowym zawieszeniu (nie opcjonalnym pneumatycznym za które trzeba dopłacić)?

Jak z komfortem jazdy na tych 19 calowych felgach?
Bo mam doświadczenie z V60 poprzedniej generacji w wersji R-DESIGN na 18 calowych felgach i ogólnie auto było mocno twarde, czuć każdy dołek itd. Zastanawiam się czy tutaj będzie to samo. Niby profil opony 55 w XC60 vs 40 w V60.

Chętnie posłuchałbym opinii osób której jeździły tym autem/mają je.
Pytam teraz bo czekam na jazdę próbną i chce w międzyczasie rozeznać temat...

#volvo #volvofanclub #xc60 #mirekhandlarz #auto #samochody
  • 18
  • Odpowiedz
@woocasdy: Bo masz większe i cięższe koło + oponę. Zajmuję się komfortem jazdy zawodowo i coś tam wiem... Porównania z sedanem nie robiłem. Jak masz dzieci, to XC60 ma dość dużą tendencję do wzbudzania choroby lokomocyjnej.
  • Odpowiedz
To akurat auto dla rodziców wiek 60+, głównie jazda po mieście ew. krótsze trasy. Podoba im się wizualnie, ale staram się ogarnąć aspekty komfortu itd.

Drugim wyborem jest audi Q5 roczniki 2017/2018 (ten nowszy model) i zastanawiam się jakby w nim było z tym komfortem.
  • Odpowiedz
@woocasdy: Co prawda ja mam S60, ale twardo w cholerę. Niestety nie mam porównania z innymi rodzajami zawieszenia dostępnymi w Volvo, ale mogę porównać z innymi autami. Jeżdżąc po Wrocławiu czasami aż trochę strach jechać po jakimś rozwalonym bruku :D
  • Odpowiedz
@doeros: Tak jak pisałem - nie mam porównania z innymi wersjami Volvo. Do swojego twardego S60 się już przyzwyczaiłem. Swoje 5 groszy dorzucają też opony zimowe.
  • Odpowiedz