Aktywne Wpisy
Wraczek +39
Obecne ograniczenia prędkości nie są w żaden sposób dostosowane do aktualnie eksploatowanych samochodów na drogach.
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
m_k_92 +284
Czyli audyty CPK to ściema, dotychczasowe analizy i wydane 3 mld zł na projekty i grunty w piach, za to wydamy 2,4 mld zł na Chopina, który i tak nie zwiększy przepustowości, bo nie ma slotów.
XD
#cpk #ekonomia #bekazlewactwa
@dom_perignon: Spokojnie, nowatorska koncepcja sriportu pozwoli pasażerom hubowym wygodnie dostać się prywatnym busem z Okęcia na przesiadkę w
o czym wy wgl rozmawiacie. Okęcie będzie dla polityków i nowobogackich, dla reszty będą wycieczki do Modlina i Radomia.
1. Główna teza to ściema. Rozbudowa WAW to konieczność i nie decyduje o CPK.
2. Rozbudowa portu nie polega na powiększaniu jego działki, a np. na rozbudowie terminala czy rekonfiguracja. Tak właśnie to będzie robione.
3. Rozbudowa polega m.in. na zwiększaniu liczby slotów.
@markhausen @jaszczu @hansschrodinger @aei9077 @Kalwi @YeahBunny , Wy tak na serio, czy ku chwale prezesa?
Mieszkancy Włoch i Służewca spoglądający w niebo na 4 samolot w ciągu 1 godziny - jest głośno.