Czyli CPK uwalone. Zamiast tego ma być rozbudowa Okęcia, która jest nierealna ze względu na bariery przestrzenne. Czyli audyty CPK to ściema, dotychczasowe analizy i wydane 3 mld zł na projekty i grunty w piach, za to wydamy 2,4 mld zł na Chopina, który i tak nie zwiększy przepustowości, bo nie ma slotów.
@zibizz1: Oczywiście jetsem wykopowym ekspertem ale patrząc na teren wokół pasa i na inne lotniska to się zmieści. Chyba że jest jakieś dodatkowy dystans do zachowania gdy pasy są w tym samym kierunku i musza być dalej od siebie niż widoczna strefa na zdjeciiach
1. Nic mnie nie obchodzi narracja. Chopin i tak musi być rozbudowany. Rozbudowa Chopina nie decyduje o CPK i nie jest żadną formą deklaracji, a zostało to potraktowane "rozbudowują Chopina więc CPK uwalone" - to manipulacja, nie łżyj. 2. Wydłużenie pirsów to rozbudowa terminala. Płyty postojowe też powstaną, to się zgadza. 3. Nie ma takiego problemu. Poza tym brak lotów nocnych ma charakter samoograniczenia, ale to bez znaczenia.
@zibizz1: da się wcisnąć dodatkowy pas chowając drogę do tunelu. Ale z tego co jest można jeszcze sporo wycisnąć (zobacz sobie lotnisko w Lizbonie) i rozbudowa będzie polegała na innych aspektach.
@zibizz1: oczywiście pisowcy są hipokrytami, bo sami chcieli rozbudowywać lotnisko Chopina, ale zdecydowali, że zrobią "sukces" w Radomiu:
W lutym 2019 r. podczas konferencji prasowej ówczesny prezes PPL przedstawił plan rozbudowy Lotniska im. F. Chopina. Zakładano wówczas, że liczba podróżnych do 2030 r. może wzrosnąć do 24 lub 35,9 mln w zależności od wariantu, a rozbudowa stołecznego portu miała umożliwić obsłużenie możliwie dużej liczby pasażerów przed uruchomieniem CPK.
@kishibashi: szkoda, że nic nie wspominasz o zmianie warunków środowiskowych w Warszawie, która w tym przypadku jest nieodzowna. Warszawiacy będą przeszczęśliwi ale chyba o to im chodziło.
@Polejmnie: nie wspominam, bo cytuję artykuł, który dowodzi, że dzisiejszy krzyk jest czystą hipokryzją. Czy gdy PiS i PPL chcieli rozbudować Chopina to nie trzeba było zmiany decyzji środowiskowej? Czy przekreślało to CPK? Nie? Ojej, no kto by pomyślał.
Czyli audyty CPK to ściema, dotychczasowe analizy i wydane 3 mld zł na projekty i grunty w piach, za to wydamy 2,4 mld zł na Chopina, który i tak nie zwiększy przepustowości, bo nie ma slotów.
XD
#cpk #ekonomia #bekazlewactwa
Ha tfu na Tuska i wszystkich fajnopolaków którzy przyczynili się do powrotu tego zdrajcy do władzy.
@dom_perignon: no i spoko, w końcu
1. Nic mnie nie obchodzi narracja. Chopin i tak musi być rozbudowany. Rozbudowa Chopina nie decyduje o CPK i nie jest żadną formą deklaracji, a zostało to potraktowane "rozbudowują Chopina więc CPK uwalone" - to manipulacja, nie łżyj.
2. Wydłużenie pirsów to rozbudowa terminala. Płyty postojowe też powstaną, to się zgadza.
3. Nie ma takiego problemu. Poza tym brak lotów nocnych ma charakter samoograniczenia, ale to bez znaczenia.
@markhausen: nie można tego zrobić bo z ziemi włoskiej do wolski idzie niepodległość