@hufosterex: gosciu chyba pytał ile Ty zapłaciłeś za korektę lakieru w Volvo, a nie ile mniej więcej to kosztuje bo wiadomo, że cena zależy od uszkodzeń i wielkości samochodu.
Z tym, że w zależności od stanu lakieru efekt może być różny. Volvo Mireczka było w opłakanym stanie (zmatowienia i rysy koliste przykryły grube sznyty) i w jego przypadku jednoetapowe polerowanie lakieru nie miało sensu (Inignia drugiego
@Foxio: jakich past polerskich używasz w jednoetapowych korektach i jakich w dwu i wieloetapowych?Jak wygląda u Ciebie proces dekontaminacji lakieru i przygotowania go do korekty?
@Beneqzor: mycie, iron, tar, glinka, IPA, docelowo jeszcze jakiś wax remover. Koch, sonax, carpro, menzerna, pady futra lake country. Nie mam jednej kombinacji, zawsze sprawdzam na lakierze co działa a co nie. Docelowo chcę przejść na system pracy optimum, że względu na czystość pracy.
@Beneqzor: mogę to skwitować memem, że od 20 lat dokładam do interesu ;) ale tego się spodziewałem. To nie jest dobry czas na rozpoczynanie tego typu biznesu. Od wiosny się ruszy i mam nadzieję wyrobić sobie markę żeby mieć już cały rok klientów. Działaność jednoosobowa więc sezonowość mnie nie dotyczy. Z tym mają problem duże studia.
@Foxio: Hej, interesuje się trochę detailingiem amatorsko, "mam całą szafe #!$%@? kosmetykami.." ( ͡°͜ʖ͡°) Powiesz proszę co to jest wax remover, nie spotkałem się z tym jeszcze, może coś ciekawego co upchne na którejś półce.
@Account_executive: Produkty to ścigania wosków, generalnie temat rzadko kiedy poruszany. Domowy sposób do użycie Ludwika, który ściganie woski czy selanty. Są również dedykowane s produktu typu "strip wash" - ale muszę się jeszcze w tym temacie do uczyć.
Przyjęło się, że brak krooelkowania = brak wosku. Ale to nieprawda.
@Foxio: nawet po tar and glue, iron oraz glince + porządne mycie i odtłuszczenie? Osobiście zamiast IPA używam zmywacz silikonowy, myślisz że mogę poprawić swoją jakość?
@Account_executive: Niestety, nie jestem na tyle kompetentny, żeby wypowiadać się jako ekspert (jeszcze ( ͡°͜ʖ͡°) ). Ale, nie tar iron czy glinka nie usuną wosku (mogą osłabić jego hydro). Część substancji, które są w woskach dalej pozostaną. Zmywacz syliknowy wydaje mi się, że ma właściwości do usuwania wosków.
Tutaj lakiernicy mają dużą wiedzę, bo dla nich jałowa powierzchnia to podstawa.
@Artevalde: Biały czy srebrny kolor dobrze kryje rysy. Ciężko mówić o wyciąganiu koloru, ale efekt szklenia się lakieru jest łatwo zauważalny, przy bardzo zniszczonych lakierach efekt jest identyczny jak po oblaniu auta wodą.
Ostatnio mój wóz wrócił od @Foxio z polerki (wygranej na wykopie) i mogę Mireczka polecić!
Fajnie zrobiona robota, wóz się świeci jak .... wiadomo co. Zrobiona polerka, wosk itd.
Na plusik jeszcze zasługuje relacja z prac na bieżąco.
Wszystko w fajnej atmosferze i pośmieszkować sobie można.
PROŚBA DO WAS:
Dejcie mu jeszcze lajka na facebooku:
https://facebook.com/wypolerowany
Trzeba wspierać swoich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wypolerowany #wroclaw #olesnica #olawa
#pokazauto #volvo #czujedobrzeczlowiek #samochody
@Beneqzor: @takze_tego: Nie wiem jaki bo wygrane, ale chyba ok. 800zł ;-)
A co do ceramicznej - będąc szczerym nie pomyślałem. Ale może jeszcze nic straconego... ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ze zdjęciami to u mnie słabo, ale jest wideo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://youtu.be/RnUZOBLZvic
Koszty:
jednoetapowe polerowanie: 650-900zł (małe-suvy)
dwuetapowe polerowanie: 850-1200zł
wieloetapowe: indywidualna wycena.
Z tym, że w zależności od stanu lakieru efekt może być różny. Volvo Mireczka było w opłakanym stanie (zmatowienia i rysy koliste przykryły grube sznyty) i w jego przypadku jednoetapowe polerowanie lakieru nie miało sensu (Inignia drugiego
Koch, sonax, carpro, menzerna, pady futra lake country.
Nie mam jednej kombinacji, zawsze sprawdzam na lakierze co działa a co nie.
Docelowo chcę przejść na system pracy optimum, że względu na czystość pracy.
Do tego leży u mnie marketing i promowanie.
Powiesz proszę co to jest wax remover, nie spotkałem się z tym jeszcze, może coś ciekawego co upchne na którejś półce.
Przyjęło się, że brak krooelkowania = brak wosku. Ale to nieprawda.
Tutaj lakiernicy mają dużą wiedzę, bo dla nich jałowa powierzchnia to podstawa.