Wpis z mikrobloga

Obecnie mieszkam pod Katowicami, do centrum mam ~15 minut autem, a tam pracuję i studiuję. Obecnie i tak obie te rzeczy mam zdalnie, no ale wolę przemyśleć wcześniej. Planowałem wynająć coś na centrum, żeby pozbyć się auta, ale zastanawiam się czy to najlepszy pomysł. Jeżdżąc nawet raz w tygodniu do rodziców przebolałbym autobus, ale nie jestem co do tej decyzji przekonany. Auto jednak daje sporo komfortu, chociażby z przywiezieniem zakupów ze sklepu. Zostawić auto, żeby przez większość tygodnia stało nieruszane?

Alternatywą może być znalezienie mieszkania w dalszej dzielnicy, ale to znowu bez sensu bym wyprowadzał się bliżej pracy i i tak do niej dojeżdżał. Chociaż sam nie wiem...

#pytanie #wynajem #katowice

Gdzie się wyprowadzić i czy zostawić auto

  • Centrum miasta, bez auta (brak komfortu) 20.0% (13)
  • Centrum miasta, z autem (zbędne większość czasu) 49.2% (32)
  • Dalsza dzielnica, z autem (no nie wiem) 30.8% (20)

Oddanych głosów: 65

  • 14
@matnos: Prawda, ale znów żeby stało na parkingu przy bloku, mokło, rdzewiało, ryzykować że ktoś ukradnie albo zarysuje, a jak będzie potrzebne to nie odpali... Niepotrzebny stres, ale wiem że wymyślam :P
Gadam teraz ze znajomym w bardzo podobnej sytuacji do mojej, z podobnymi zarobkami i wybrał brak auta i daje radę, no ale on nie był wcześniej przyzwyczajony do komfortu autka.
@kipowrot: Auto mam. Wyprowadzić się chcę żeby się usamodzielnić, co by za kilka lat nie musieć martwić się opłatami za roaming gdy będę pytać się ile proszku do prania wsypać ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Uzależniać to od znalezienia dziewczyny i czasu przed podjęciem decyzji o wspólnym zamieszkaniu uważam za nie najlepszy pomysł. Nie jestem najbardziej ogarniętą osobą i jakieś wpadki wynikające z samodzielnego mieszkania wolę wykonywać ze
@kipowrot: To czy kawalerka czy 2 pokoje jeszcze myślę, budżet pozwoli, ale stawiam swój komfort na pierwszym miejscu. Pokój odpada z powyższego powodu.