Po długich testach na pokładzie Mobile Vikings, odpaliliśmy WiFi Calling oraz VoLTE. ( ͡°͜ʖ͡°) Arsenał komunikacyjny dostępny dla naszych Vikingów powiększa się o usługi, które pozwolą na łączenie się z siecią komórkową za pomocą WiFi i obniżenie kosztów rozmów poza granicami kraju oraz poprawienie jakości połączeń we wnętrzach budynków i miejscach, do których fale radiowe docierają z utrudnieniem. (⌐͡■͜ʖ͡■)
Czy dobrze widzę, że macie najdłuższą listę urządzeń na rynku?
@malalon: Prawdziwy Viking nie porównuje się z innymi, ale wiemy, że niektóre rzeczy mamy najdłuższe. Na przykład najdłuższy czas pozostawania użytkownika w sieci w kategorii prepaid - mamy najniższy wskaźnik odejść w Europie. ( ͡°͜ʖ͡°)
@McKeyPL: ja też mam opcję volte i wifi calling włączone w telefonie, a moja sieć tego nie oferuje ( ͡°͜ʖ͡°) także te opcje nic nie dają, jeśli po stronie sieci coś nie współgra
@MobileVikingsPL: Świetnie wpasowaliście się w moment! :D Pracuje w miejscu gdzie sieć mi ciągle szukała zasięgu co skutkowało zdychaniem baterii w tempie ekspresowym. W ostatnim czasie denerwowało mnie to mocniej niż zazwyczaj. O dziwo teraz, jak mam VOLTE wydaje mi się, że jest lepiej.
a czy np. dane ze stycznia przeniosa sie na luty a potem na marzec? Czy tylko dane z lutego przeniosą się na marzec?
@diogene: Wszystko zostaje, nie tylko ostatni miesiąc. Tak dużo, że potem możesz wymieniać skumulowane GB na gadżety w Viking Store. Zapraszamy na pokład. (⌐͡■͜ʖ͡■)
Wszystko zostaje, nie tylko ostatni miesiąc. Tak dużo, że potem możesz wymieniać skumulowane GB na gadżety w Viking Store. Zapraszamy na pokład. (⌐͡■͜ʖ͡■)
@MobileVikingsPL: szkoda tylko że jak spóźnisz się z doładowaniem to wszystko przepada, niestety boleśnie się o tym przekonałem, powinniście pisać o tym wszędzie wielkimi literami a nie chować tą informację w jakichś podpunktach regulaminu
szkoda tylko że jak spóźnisz się z doładowaniem to wszystko przepada, niestety boleśnie się o tym przekonałem, powinniście pisać o tym wszędzie wielkimi literami a nie chować tą informację w jakichś podpunktach regulaminu
@cocamide: Jeśli jakiemuś Vikingowi przepadną GB, bo nie wiedział o autodoładowaniu, zawsze dajemy mu coś na pocieszenie kiedy tylko się do nas zgłosi. ( ͡°͜ʖ͡°) Aby nie przejmować się płatnościami wystarczy uruchomić
@MobileVikingsPL: halo halo, iPhone 12 i dupa. Nie mam VoLTE. A różowa na 8+ ma ( ͡°ʖ̯͡°) co to za dyskryminacja. Próbowałem resetu telefonu, wyjęcia karty sim i nic nie działa
halo halo, iPhone 12 i dupa. Nie mam VoLTE. A różowa na 8+ ma ( ͡°ʖ̯͡°) co to za dyskryminacja. Próbowałem resetu telefonu, wyjęcia karty sim i nic nie działa
@TeflonDon: Zgłaszaj się do nas na HelpDesk, coś wymyślimy!
#mobilevikings #telefony #wificalling
@lunga: Opis rozliczeń znajdziesz w notce na naszym blogu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@malalon: Prawdziwy Viking nie porównuje się z innymi, ale wiemy, że niektóre rzeczy mamy najdłuższe. Na przykład najdłuższy czas pozostawania użytkownika w sieci w kategorii prepaid - mamy najniższy wskaźnik odejść w Europie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
" Darmowa kumulacja danych sprawia, że Twój pakiet internetu kumuluje się z miesiąca na miesiąc, kiedy go nie wykorzystujesz w pełni. "
a czy np. dane ze stycznia przeniosa sie na luty a potem na marzec? Czy tylko dane z lutego przeniosą się na marzec?
@diogene: Wszystko zostaje, nie tylko ostatni miesiąc. Tak dużo, że potem możesz wymieniać skumulowane GB na gadżety w Viking Store. Zapraszamy na pokład. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@MobileVikingsPL: szkoda tylko że jak spóźnisz się z doładowaniem to wszystko przepada, niestety boleśnie się o tym przekonałem, powinniście pisać o tym wszędzie wielkimi literami a nie chować tą informację w jakichś podpunktach regulaminu
@cocamide: Jeśli jakiemuś Vikingowi przepadną GB, bo nie wiedział o autodoładowaniu, zawsze dajemy mu coś na pocieszenie kiedy tylko się do nas zgłosi. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aby nie przejmować się płatnościami wystarczy uruchomić
@TeflonDon: Zgłaszaj się do nas na HelpDesk, coś wymyślimy!