Wpis z mikrobloga

@krabozwierz: przede wszystkim pasujące do zacisków... a nie napisałeś jakie masz. Jaka obręcz (po tym co wrzuciłeś, mogę się domyślać, ale czasami to błąd).

2. w szosie chyba nigdy nie masz dobrych hamulców, to nie mtb. W szosie mam zablokowane oba koła i ciągle to beznadziejnie zwalnia. Rozmawiałem ze znajomymi, co przesiedli się z hamulców szczękowych na hydraulikę - niby trochę lepsza modulacja, ale ciągle lipa.
Winna temu jest mała powierzchnia
Ma ktoś może ewentualnie klocki swissstop full flash pro bxp i może się o nich wypowiedzieć?


@krabozwierz: Bierz w ciemno, są bardzo dobre.

2. w szosie chyba nigdy nie masz dobrych hamulców, to nie mtb.

@jagodowy_krol: no właśnie jak masz dobre klocki, to można na szosie przednie koło zablokować i przelecieć przez kierownicę ;)
@jagodowy_krol: o faktycznie, trochę za szybko pisałem niż myślałem ()

Zaciski to jakieś najniższe szosowe tektro, obręcze aluminiowe. Chcę w jakiś sposób poprawić hamowanie mniejszym kosztem niż kupowanie hamulców 105, albo ultegry, których i tak prawie nie ma dostępnych
Ma ktoś może ewentualnie klocki swissstop full flash pro bxp i może się o nich wypowiedzieć?


@krabozwierz: ja ich używam, są to najlepsze klocki jakie miałem, ale też najdroższe, porównywalne z tymi co proponuje @jagodowy_krol: jednak R55C4 są przeznaczone na suchą pogodę, jak są mokre lub jest zimno to słabną wyraźnie dlatego przestawiłem się na swisstopy bo one dają radę w każdych warunkach.