Wpis z mikrobloga

Wrocilem teraz to wieska i tempo gry jakie oferuje wiesiek, szybkość poruszania sie it


@Badyl69: Ja się od RDR2 przez to odbiłem. Miałem wrażenie jak by tworcy specjalnie zrobili tak flegmatyczną postać, nie ma natychmiastowego odczucia respansywności. Do tego wiele animacji jest powoleniejsza niż by mogła być. Strasznie mnie to irytowało.
@Badyl69: sam miałem podobnie :) najpierw dwa razy przeszedłem wieśka, potem odbiłem się od RDR2, po jakimś czasie wróciłem i ograłem, a po roku aktualnie jestem w trakcie przechodzenia po raz drugi (tym razem na 100%) i jestem oczarowany fabułą, aktywnościami pobocznymi i klimatem :) sama fabuła w RDR2 na początku jest mocno powolna, z czasem się rozkręca, choć nie jest to najbardziej dynamiczna gra ;)
@Badyl69: Wgraj sobie do W3 dodatkowe animacje, które zresztą są chyba w plikach gry, tylko nieużywane, to poczujesz się podobnie jak w RDR 2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak serio, to animacja do ostrzenia miecza, czy poprawiania zbroi są świetne (tylko ta pierwsza wymaga wyciągnięcia miecza, co denerwuje strażników), dodanie animacji jedzenia czy picia trochę zmienia i sensownie utrudnia grę (bo ciężej coś wypić/zjeść w trakcie