Wpis z mikrobloga

Przygotowuję badanie o tym co nas wkurza w grach.
Uniwersalne detale, bez względu na rodzaj gry. Na chwilę obecną mam:

brak konsekwencji w sterowaniu,
brak możliwości personalizacji (sterowanie, ustawienia)
brak możliwości pominięcia cutscenek
brak zapamiętywania ustawien
enigmatyczny autosave (nie wiadomo kiedy i jak sejwuje)
....
pomożecie rozszerzyć tę listę?

#gry #playerexperience
  • 9
@katalizat0r: spłycanie/brak rozwoju mechanik rozgrywki.

Graficznie gry na przestrzeni ostatnich 20-30 lat bardzo się zmieniły. Mechanicznie jest ten sam syf co kiedyś. Za dzieciaka wierzyłem, że mechaniki w grach będą się rozwijać w nieskończoność, że przykładowo w GTA będzie tyle rzeczy do robienia że zabraknie czasu na fabułę. Grając w pierwszą Mafię snułem przypuszczenia, że za 10-15 lat w grach policja nie tylko będzie ganiać za przekroczenie prędkości ale będzie też
@katalizat0r: quick time events-zbyt rozdmuchane i niepotrzebne,coraz wiecej gier robionych na jedno kopyto ,seria Assassins Creed- Far Cry,zbyt małe napisy w niektórych produkcjach,brak języka polskiego mimo,że cena gry zachodnia,jakieś day one patche ,łatki i wgl cyli wypuszcE ie na premiere niedopra owanego produktu
@katalizat0r:
Wrzucam też uniwersalne gamingowe, bo tak.

1. Kiedy NPC za którym musisz iść porusza się minimalnie wolniej od Ciebie
2. Dzisiejsze premiery - zabugowana sucha podstawka, do której się dołącza tonę gównoDLCków, co wszystko razem dopiero zaczyna mieć ręce i nogi. Oczywiście AAA kosztują fortunę
3. Wieczne alphy/bety indie gierek które mają potencjał ale nie mają mocy przerobowej by zrobić super tytuł
4. DRM wymagający połączenia online (był i przypadek