Wpis z mikrobloga

Dwa dni temu kupiłem smoke nord x kit wszystko fajnie działa ładowałem go i pewnego wieczoru wyskoczylo power lock przyciski do zmiany mocy i wlacznik jak sie naciskalo na ekranie pisze power lock probowalem robic te kombinacje ze nacisniecie w tym samym czasie nic to nie dalo potem nagle cos klikalem i sie naprawilo dzis wieczor znowu to samo podlaczylem do ladowarki i coś chcialem poprawic odpialem go i znowu power lock klikalem wszystkie przyciski probowalem to co wczoraj i nie dziala jak myślicie odrazu na gwarancje to dawac i sie z tym nie bawić czy jest jakas specjalna kombinacja na ten wlasnie model ?
#epapierosy #vape #epapieros
  • 22
no domyślam sie że by tak było :D ale jestem zielony w temacie elektrków / podów i nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi bo wszędzie było że te przyciski do mocy w tym samym czasie nacisnąć
@KeepCalmBR0: mam ten sam problem, chciałam dziś oddać, ale Pan w sklepie powiedział, że to może być wina grzałki, dał mi nową, ale problem wciąż jest ten sam - 3 zaciągnięcia i bateria leci w dół co 2, 3%. Czy coś się u Ciebie zmieniło? Jutro chyba idę go wymienić na inny z tego samego modelu, ale teraz się boję czytając, że u Ciebie dzieje się to samo, że jednak to
@beautybehindthemadness no ja jeszcze nie poszedłem do edymu ale tam dzwoniłem jak wyglada sprawa gwarancji i sie waham bo ma to trwac do 30 dni i oni to do komputera podpinaja i cos sprawdzaja i w 90% dają nowy sprzęt tak mi pani powiedziała no u mnie bateria leci szybko ale policzyłem i wystarcza gdzieś na 200 250 buchów. Jescze to potestuje pare dni bo gwarancja tak czy siak na 3 miechy