Wpis z mikrobloga

Przestrzegam Was Mirki przed #inea, wszystko cacy dopóki coś nie przestanie działać, internet mi umarł 4 dni temu, nie dało się dodzwonić do Obsługi Klienta (najpierw słuchacie 2 razy klauzulę RODO, potem robicie z siebie pajaca gadając z BOTem, potem albo Was rozlacza od razu albo czekacie 40 minut i nic się nie wydarzy).
Ale! Jak klikniecie, że chcecie zakupić usługi to Dział Sprzedaży połączy się z Wami w 2 sekundy ( ͡º ͜ʖ͡º)

W piątek już nie wytrzymalam i pojechałam do punktu, zamówić serwisanta, jednak doradca powiedział mi, że u niego się nie da, i to tylko przez infolinię xD
Ostatecznie łaskawie zamówił mi płatny 30 zł serwis za 5 dni, ogólnie cyrk na kółkach.

Chwalą się obsługą dostępną 24h, a nie ma jej wcale.

#poznan #internet #swiatlowody #technologia #zalesie #problemypierwszegoswiata #januszebiznesu
  • 6
@Ciamciaramciam: Z firmowego facebooka: "Oprócz standardowej infolinii - do dyspozycji jesteśmy również całodobowo na czacie z poziomu strony www.inea.pl oraz z poziomu aplikacji INEA. Na czacie prosimy nie podejmować dialogu z BOTEM, a jedynie wybierać sugerowane propozycje odpowiedzi. W momencie, gdy BOT nie będzie w stanie pomóc – rozmowa zostanie skierowana do konsultanta."
@witekzg po rozmowie z Botem na czacie czekasz na połączenie z prawdziwym człowiekiem, też ponad 30 minut. Ostatecznie się udało ale poziom obsługi porażka, aż dziwne że tak rozpoznawalna firma sobie na to pozwala.