Wpis z mikrobloga

#ford #focus Mirki, miał ktoś taki problem z duratec he? Co jakiś czas muszę robić kalibrację przepustnicy. Bez tego auto odpala, ale bardzo falują obroty, nawet zdarzy mi się zgasnąć. Problem jest tylko na zimnym silniku, dodatkowo jak już obroty mocno falują to czuc w trakcie jazdy że jest jakby trochę słabszy. Świece mają 10k, przepustnica wymieniona i bez poprawy. W między czasie pompa paliwa wymieniona. Błędow nie pokazuje ani forscan, ani elmconfig. Czyżby klapki w dolocie?
  • 4
@kobrys13: tutaj są 4 osobne cewki bez przewodów wn. Myślisz że tutaj byłby problem? Jest jeszcze LPG, i na tym pracuje elegancko. Wydaje mi się, że gdyby cewka to na ciepłym silniku byłoby gorzej, tym bardziej z LPG. Generalnie na forach co kawałek przewija się ten problem, ale nikt nie podaje rozwiązania.
@blazej89: ile ma nalatane? I z ciekawości spawdzana była kompresja? W mk4 miałem to samo ogólnie wszystko po kolei jak wymieniłeś zmieniłem cewki trochę pomogło ale przy 280k na jednym z cylindrów okazało się że brak kompresji i ogólnie remont silnika. Ogólnie temat bardzo wałkowany na forum ale nigdzie w tamtym czasie nie znalazłem rozwiązania każdy jeden przypadek to było wyłącznie lpg
@kere: 290k ale silnik ma lekko ponad 10k od remontu. Wypalił się zawór więc są nowe, głowicą po remoncie i wpadły nowe pierścienie przy okazji. Ale problem z obrotami miał przed tą impreza i teraz ma nadal. Zamówiłem zawory od klapek w kolektorze, tak w ciemno, może coś to da. No właśnie o tym pisałem, od cholery osób miało lub ma taki problem ale nikt nie napisał jak o ogarnąć. Albo