Aktywne Wpisy
MakaronowyStwor +70
-Kończ jednej z najcięższych studiów jakie istnieją
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
Phallusimpudicus +522
#motocykle #enduro
Ten Kayo to jakiś wyjątkowy jest, czy jeśli mam blisko salon i serwis innego chińczyka z tym samym silnikiem to mogę brać? 24 miesiące gwarancji, to chyba w razie czego dobrze mieć serwis bliżej niż 200km od
To, że nie pali to #!$%@?. Akurat silnik to jest w tych chinolach pancerny, za to wszystko pozostałe pozostawia do życzenia. W sensie klamki lubia sie łamać, coś się lubi odkręcić itp.
Kayo, bo dosyć mocno jadą z tematem i mają szeroki wybór. Ale jak masz blisko sklep i serwis innego chińczyka jak X-motos to spoko. To są te same sprzęty. Pokaż co za marka,
@nie_programista_20k: nie mam, chce pośmigać po polach, a jak znajdę czas i zrobię prawko to i tak celuję w sporta.
Z tego co widzę to najbliżej mam do tego serwisu: https://barton-motors.pl/modele/cross-pit-bike/mzk-250 ale to ma chyba mniejszą moc.
@MisPalkis: Nie zgadzam się. Silniki to jest najmocniejsza rzecz w tych motocyklach. Wszystko inne to gówno, ale to całe gówno byle małolat w garażu naprawi.
@JuneJohn: Mój znajomy ma X-motos xb88 - odpowiednik Kayo K2. Tylko on w X-motos ma 26 koni i to naprawdę leci już. Ten Barton wydaje się na papierze słaby 16 koni, może Ci szybko być mało,
Poszperaj info, oglądaj filmiki, ale nie bierz japońca na początek. Ja tego bardzo żałuje. I tak przez pierwsze 50-100 motogodzin będziesz się w ogóle uczyć jeździć w terenie.
@heheroina: Utrata wartości jest raczej nieistotna. Takie moto upala się 3 lata