Wpis z mikrobloga

"Milion lodów na dobę – ruszył kolejny etap współpracy Ekipy z Lody Koral

Wprowadzenie lodów w rozmiarze XL, uruchomienie dodatkowej linii produkcyjnej, poszerzenie dystrybucji i przygotowanie obrandowanych ciężarówek, które ruszyły w Polskę – to działania towarzyszące drugiemu etapowi projektu tworzonego wspólnie przez Ekipę oraz firmę Koral.

Współpraca grupy popularnych YouTuberów oraz Karola „Friza” Wiśniewskiego z firmą Koral rozpoczęła się w tym roku. W marcu do sklepów trafiły lody Ekipy. Spotkały się one z ogromnym zainteresowaniem konsumentów, którzy zaczęli masowo je wykupywać. Jak przyznaje producent, efekty przerosły wszelkie oczekiwania. W związku z tym podjęto dodatkowe działania, mające na celu zaspokojenie zainteresowania nowym produktem.

– Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40- letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.

Za koordynację współpracy grupy znanych twórców internetowych z największym producentem lodów w Polsce odpowiada agencja influencer marketingowa GetHero." ~ Marketer + ( ͡º ͜ʖ͡º)
#friz #youtube
Pobierz
źródło: comment_1619518765dZtxNclw9h8veS9cynkw4y.jpg
  • 5
Za koordynację współpracy grupy znanych twórców internetowych z największym producentem lodów w Polsce odpowiada agencja influencer marketingowa GetHero." ~ Marketer + ( ͡º ͜ʖ͡º)


@armin43:

Temu to trzeba dać premię.
metody marketingowe prymitywne, ale chyba działają, bo 4 raz w ciągu 12 godzin a tych lodach czytam. I jeszcze te historie zę ich brakuje i że młodzież się o nie w sklepach prawie bije.