Wpis z mikrobloga

@long_schlong: czemu ped fazowy i chemtank i masz najbardziej idiotoodporną postać, bo tam nawet skillshota nie zdupisz xD a to, że ludzie grają dla grania i nie zastanawiają się jak grać to już nie mój problem ¯\_(ツ)_/¯
oczywiście masz dużo racji, że dzisiejsze postacie to mają jakieś pokręcone mechaniki - aphelios, czy samira lub nowa gwen. Nie ma już takiego mundo co rzuca toporem, płonie i mocniej bije oraz nie umiera.
@Ulyssos: bo to były złote czasy tej gry, a problem w tym że nie wszystko jest op, tylko posterchildy riotu są op, reszta jest useless i połowy skillsetów się nie da skontrować, co w docie np. jest niedopuszczalne bo tam można skontrować dosłownie wszystko
@long_schlong: tylko że kontrowanie w docie dzieje się w fazie pickowania, w lolu nie ma aż takich hard kontr jak tam.
Imho lol nigdy nie miał złotych czasów. Gram od S3 i jedyne patche kiedy czułem, że gra jest doszczętnie #!$%@? to marksman rework (graves dosłownie 1v9-jący wszystkich) czy juggernaut patch (skarner 70% wr). Gra się zmienia i elektroniczni boomerzy nie chcą się zaadaptować do nowych czasów, więc starają się zrzucić
@RedveKoronny: chodziło mi o te fragmenty twojej wypowiedzi:

wydawanie skinów co 2 tygodnie zamiast naprawienia 11 letnich bugów

Ofc bugi trochę młodsze, ale to był częsty zarzut - nowy kontent zawsze brał górę nad wszystkim innym.

zmiany balansu absolutnie z #!$%@?

Też były, było o tyle ciekawiej że każda postać miała różne skalowania i czasem działy się śmieszne rzeczy jak np. Ezreal ciągle lawirujący między AD a AP, AD Kassadin (W