Wpis z mikrobloga

Cześć!

Jestem na etapie pisania pracy magisterskiej, której temat to "Marketing w branży gier wideo. Jedną z jej składowych jest ankieta badawcza, której grupą docelową jest środowisko graczy. W związku z tym zwracam się z prośbą o jej wypełnienie. Nie powinno to zająć więcej niż 15 minut. Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Link do ankiety: https://forms.gle/1hNcPNkj82NDxzSN8

#ankieta #pytanie #studia #studbaza #gry #pcmasterrace #ps5 #xbox #steam #marketing
  • 19
@Micerro: fajna ankieta, brakowało mi jednak jakiegoś miejsca na komentarz o wydawcach bo np. Bethesdy nie lubię za wypuszczanie słabych, niedokończonych gier, a Paradoxu nie lubię za to że okej, mają super gry, ale ich model biznesowy (rozwijanie gier i wyciąganie hajsu z portfeli graczy za coś co powinno być zwykłą aktualizacją) jest dla mnie totalnie słaby.
@mikzur: W pierwotnej wersji ankiety dodałem taką możliwość, ale wówczas ankieta wydawała mi się przeładowana treścią. Promotor w sumie miał podobną opinię i możliwość komentarza dla wydawców (i kilka pytań zresztą) odpadła z finalnego planu.
@Micerro: Tez wypelnilem ale w jednym punkcie masz pytanie o mikroplatnosci, gdzie zaznaczylem, ze nie kupowalem nic w grach zeby miec przewage, a w kolejnym pytaniu "ile na to wydalem?" nie ma opcji "0". Wiem, ze "0" spelnia warunek "mniej niz 200zl" ale to moze powodowac nieporozumienia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@fiflok23: Ogólnie skopałem całe pytanie skupione wokół kwoty wydanej w ramach mikropłatności. Ustawiłem zbyt wysokie widełki i jak wspomniałeś brakuje opcji 0zł.
Zaś w pytaniu o to czy respondent korzystał z mikropłatności chodziło mi bardziej o to czy korzystał z nich by osiągnąć realną przewagę nad graczem, który z nich nie korzysta. W sensie chodziło o motywator. Mogłem to wyraźniej zaznaczyć :D