Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem po technikum o profilu CNC. Mam certyfikaty posiadanych kwalifikacji zawodowych w tej dziedzinie i zastanawiam się ile mógłbym zarobić w tej profesji zagranicą? Jest może ktoś, kto pracuje gdzieś w #niemcy #belgia #norwegia #holandia w tym fachu? Co prawda musiałbym sobie co nieco przypomnieć, bo od momentu ukończenia szkoły (3 rok leci) nie miałem z tym styczności, ale myślę, że dałbym radę ( ͡° ͜ʖ ͡°) #pracazagranica #emigracja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #609e3489e27d81000ac93232
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 11
@AnonimoweMirkoWyznania
Znałem rok temu dwóch gości co przyjechali na CNC do Belgii. Robili jakieś części do samolotu. Mieli jakieś 15/16 euro brutto + dodatki za nocki na umowie belgijskiej tzn z 13 pensją i wakacyjnymi. Nie mieli jakoś wcześniej doświadczenia, chyba z 3-6msc w Polsce.
@fajnypierozek: podobnie jak @Jason_Stafford zalatwiłem juz raz prace znajomemu, poreczylem za #!$%@? i jeszcze mu formalnosci i mieszkanie pomagalem ogarniać. Chęci do pracy jednak nie miał, robotę (prosta, lekka, nieźle płatna) zaraz rzucił bo emigracja to jednak nie dla niego, wyciulał mnie dośc konkretnie. Nawet dziękuję ani przepraszam nie powiedział i jeszcze mi koło pióra robił jak wrócił do ojczyzny. Od tego czasu jak ktoś pyta o pracę to mówię, że
OP: @fajnypierozek: @Gfyy: @Stashqo: @Jason_Stafford: @bsl: @PMV_Norway: Przepraszam Was bardzo, ale chyba wkradł się jakiś błąd, ponieważ jest to 1 post, który pokazał mi się na mikro. Także jeszcze raz sorki i jeśli ktoś z Was się wypowiadał w poprzednich postach, których z jakichś przyczyn nie widziałem, to byłbym wdzięczny za przeklejenie tego tutaj. Dzięki :)