Wpis z mikrobloga

Ktoś pomoże w decyzji? Zdane prawko w tym roku, wcześniej jeździłem na enduro 125ccm. Chciałbym kupić coś mało awaryjnego z bezproblemowym dostępem do części. Przeznaczenie - turystyka szosowa, okazjonalnie zjazd na szuter. Zastanawiam się nad:
1. BMW f650 (funduro)
2. BMW F650GS
3. Yamaha XJ900 Diversion
4. Yamaha Xj600
5. Yamaha Fazer 600
6. Yamaha TDM 850
Kolejność przypadkowa, budżet 8-9k.
#motocykle
  • 21
  • Odpowiedz
@#!$%@?: stare BMW w świecie motocykli ma zupełnie inny odbiór niż w świecie samochodów. Ja jeżdżąc dual-sportem (który praktycznie jest enduro) w stroju motocrossowym czuję się jakbym był gorzej odbierany niż sebiksy w BMW...
  • Odpowiedz
@vjabko: wiem ale supermoto/enduro to nie dla mnie, swoim częściej jeżdżę po szosie i celuje w coś spokojniejszego z wyglądu, coś co można obładować bagażem i podróżować komfortowo
  • Odpowiedz
3. Yamaha XJ900 Diversion

4. Yamaha Xj600

5. Yamaha Fazer 600

6. Yamaha TDM 850


@TommyKaban: w tych maszynach zjazd na szuter nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem.

Najbardziej bez awaryjnym i najlepszym na dalekie wyjazdy motocyklem jest xj900.
xj 600 nie kupuj jest to dziadkowuz.
  • Odpowiedz
no właśnie xj900 mimo, że dla wielu nijaki mi bardzo sie podoba, przeraża jedynie waga ale dałbym sobie z tym radę pewnie z czasem. Miałes może ten motocykl? Coś więcej dodasz?


@TommyKaban: NIe nie miałem ale znajomi mieli.
To prawda że jest ciężki i za sprawą wału ciężko się go pcha.
Jednocześnie wał sprawia że jest to motocykl idealny na wycieczki.
Kanapa tak duża jak w żadnym innym a jak zamontujesz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TommyKaban: Mam opcję 1, niestety z bezproblemowym dostępem do części jest problem. Jeśli chodzi o bezawaryjność to jest nieźle, wszystkie awarie które miałem były wynikiem tylko wieku i zużycia: gaźniki wymagały przeczyszczenia, guma od dolotu powietrza była pęknięta, oring od pompy wody się zdezintegrował ze starości. Poza tym sprzęt pancerny, zrobiłem z 50 tysięcy kilometrów głównie po drogach zadupiowych i jestem zadowolony.
  • Odpowiedz
@phty: zdawałem sobie sprawę, że części będą drogie ale nie myślałem, że będą też trudności z ich dostaniem, dzięki! To był mój pierwszy typ gdy zdecydowałem się robić prawko, podpowiesz co sprawdzić podczas oględzin? Ile ten rotax wytrzyma kilometrów?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TommyKaban: Mało stosunkowo popularny sprzęt no i na obecną chwilę zabytek (mój jest z 1994). Ja się na niego zdecydowałem bo był tani, można na lekki teren wjechać i jest niski a ja też jestem niski. Co do sprawdzania to chyba standard: czy coś nie cieknie, czy pali na zimnym (mój nawet po moim serwisie amatorskim odpala od strzała), jedzie prosto, rzuć okiem na regulator prądu bo to gówno zamknięte pod
  • Odpowiedz
@audiorestore: z tego co widzę to na jednym z portali ogłoszeniowych są wystawione 4 po czym wnioskuję, że może byc problem z np. uzywanymi częsciami, poza tym z tej czwórki tylko jeden egzemplarz mieści sie w moim budżecie
  • Odpowiedz