Aktywne Wpisy
tojapaweu +947
xPekka 0
Mirki, jak się rozliczacie z różowymi za mieszkanie? Zakładamy zwykła partnerkę, a nie żonę ani narzeczoną.
Rachunku 50/50 to oczywiste, a jak podejść do raty kredytu? imo podejście typu 50% rynkowej ceny wynajmu 1 pokoju byłoby git, bo niezbyt spoko byłoby spłacać sobie kredyt hajsem różowej, jednak z drugiej strony jeśli ona nie ma swojego mieszkania to przecież nigdzie by nie wynajęła mieszkania za cenę samych rachunków xD pytanie hipotetyczne
#niewiemjaktootagowac #
Rachunku 50/50 to oczywiste, a jak podejść do raty kredytu? imo podejście typu 50% rynkowej ceny wynajmu 1 pokoju byłoby git, bo niezbyt spoko byłoby spłacać sobie kredyt hajsem różowej, jednak z drugiej strony jeśli ona nie ma swojego mieszkania to przecież nigdzie by nie wynajęła mieszkania za cenę samych rachunków xD pytanie hipotetyczne
#niewiemjaktootagowac #
Zamówiłem projektor Xiaomi (Xiaomi Mijia MJJGTYDS02FM) z magazynu w Czechach. Dotarł w zeszły poniedziałek (17.05).
Sprzęt fajny, spełniający moje wymagania. Podziałał 3 dni. Obejrzałem na nim łącznie ze 3 odcinki ~40minutowego serialu. Trzeciego dnia wyłączyłem projektor normalnie pilotem. Nie był odłączany z zasilania, nie zauważyłem żadnych nagłych skoków napięcia czy braku prądu. Przy wieczornej próbie uruchomienia projektora, brak jakichkolwiek oznak życia sprzętu. Nie uruchamia się. Próbowałem na różne sposoby, inny zasilacz, resety itd. Całą sytuacje opisałem w zgłoszeniu do Banngood supportu. Odpowiadają oni dosyć lakonicznie i tylko raz dziennie. Sugerowane działania nie przynoszą skutku (sprawdź inny zasilacz, zmień baterie w pilocie, przytrzymaj dłużej przycisk Power itp.). Nagrałem im nawet dwa filmy ze szczegółowym opisem usterki i że nic nie pomaga. Ostatnią propozycją supportu jest wycena naprawy projektora w lokalnym serwisie oraz zwrot tych kosztów przez Banggood. Po kontakcie z oficjalnym sklepie Xiaomi na Polskę w moim mieście, otrzymałem informację że mój zakup nie podlega ogólnej gwarancji Xiaomi, jako że przyjmują oni tylko sprzęt z dystrybucji polskiej. Zasugerowali kontakt z serwisem specjalizującym się w naprawie sprzętu Xiaomi, jednak są to w tym wypadku naprawy pogwarancyjne. Ów serwis dokonał wyceny oraz potwierdził, że to może być prosta usterka związana z sekcją zasilania, w najgorszym wypadku wymiana płyty głównej. Uważam jednak, że nie jest to najlepsze rozwiązanie dla mnie, ze względu na to że naprawy dokonuje firma trzecia ingerując w sprzęt. W moim rozumowaniu automatycznie przekreśla to jakiekolwiek późniejsze roszczenia gwarancyjne względem Banggood. Zadałem im to pytanie ale zanim doczekam się odpowiedzi, może któryś z Mireczków ma jakieś doświadczenie i może mnie nakierować na szybkie rozwiązanie sprawy. Liczę się z faktem, że może wiązać się to z wysyłka wadliwego sprzętu na mój koszt do Chin oraz zająć sporo czasu.
#banggood #xiaomi