Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałem odnieść się do pewnej wysoko "plusowanej" wypowiedzi:
KOMENTARZ
Jestem inżynierem, projektuję obiekty, jestem kierownikiem na dużych budowach. Po przeczytaniu tego od razu skojarzyło mi się to z sytuacjami, z którymi spotykam się na co dzień na budowach. Budowa to różne spory, zwłaszcza z inspektorami nadzoru inwestorskiego. To są tak samo uprawnione osoby i z doświadczeniem. Na pewne kwestie zawsze jednak zdarza się, że mamy różne zdania. Kiedy pojawia się jakaś różnica zdań, inspektor żąda jakichś zmian lub uważa że jakieś roboty są wykonane z niedostateczną dokładnością, zawsze kwituję to zdaniem, że proszę to na piśmie. 70% sytuacji kończy się odpuszczeniem ze strony inspektora. Ja wszystko muszę też dokumentować i za całą budowę odpowiadam osobiście i swoim majątkiem (+mam ubezpieczenie jak każdy inżynier) oraz również odpowiadam za obiekt do końca jego. Ale do czego zmierzam. Mam takie powiedzenie: "Kłapać dziobem to każdy potrafi". I myślę, że spokojnie można przełożyć to na to co napisał @boskakaratralalala . Niech mi wystawi jakiś lekarz zaświadczenie, że te szczepienie jest bezpieczne to pójdę. Tylko, że jak się zaczyna mówić o papierach to nikt nie chce już rozmawiać. Osobiście przeszedłem tą chorobę. Nie lekceważę jej, przeszedłem ją średnio. To znaczy nie wylądowałem w szpitalu, ale zadyszka przy samej rozmowie trwała jeszcze 2 tygodnie, a 1,5 miesiąca pracowałem na 50% ponieważ po tym świństwie miałem problemy z koncentracją i z pamięcią. Po ponad pół roku poziom przeciwciał utrzymuje się u mnie na tym samym poziomie co 3 miesiące po zachorowaniu i jest w okolicach poziomu jaki mają osoby po 2-3 tygodniach od pierwszej dawki. Przeciwnikiem szczepień też nie jestem. Tylko ta jest solą w moim oku, ponieważ wygląda na to i coraz częściej takie informacje wychodzą, że przechorowanie wystarczy na lata, a koncerny farmaceutyczne przy pomocy rządów nie odpuszczą takiej kasy i możliwe jest, że nie znamy całej