Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim,
pytanie do osób obeznanych - mam lvl31, 182cm i 94kg, chciałbym zrzucić 5 a najlepiej 10kg. Nie znam się kompletnie jak się za to zabrać, jaką dietę stosować i ćwiczenia?
Co do samych ćwiczeń to jedynie coś w domu i siłownie na powietrzu bo z racji pracy nie dam rady jeszcze dojeżdżać na siłownię. Codziennie w pracy potrafię przejść od 11 do 14 km, ale nie ma problemu żebym do tego jeszcze biegał.
Często mam bóle pleców, mam dyskopatię, nie wiem czy ćwiczenia nie pomogły by mi w zapanowaniu nad tym. Ogólnie fizycznie poza brzuchem wszystko wydaje mi się jest ok.
Dużo pracuję, bo średnio po 12 godzin dziennie ale bez problemu mogę znaleźć czas żeby ćwiczyć bo jestem zmotywowany. Prace również mam taką że mogę w między czasie coś zjeść.

Wiem że nikomu pewnie się nie chce ale może pomoże mi ktoś w sensie powie jakie ćwiczenia i ewentualnie dieta najlepiej?

#trenujzwykopem #dieta #zdrowie #cwiczzwykopem #grubas #10kg
  • 13
@Mayfield: mniej żreć i liczyć kalorie, a i nie wpychać w siebie przetworzonego gówna. Przede wszystkim liczyć kalorie, sam się za głowę złapałem, jak odkryłem, ile nieświadomie ich można wchłonąć w czasie jednego dnia.
@pannakota 10 śniadanie, najczęściej jogurt, w okolicy 15 obiad - tam jakieś standardowe jedzenie w sensie mięso/ryba i warzywa, najczęściej smażone lub pieczone, wieczorami zdaży się piwko ale nie częściej niż 2-3x w tygodniu, zasadniczo rzadko jem coś na kolację, ale często jak to się zdaży to jest po godzinie 22 bo tak wracam (wychodząc o 6 rano i między etatami wpadając na obiad). Jak nie pracuje do późna to zdażą się