Aktywne Wpisy
Szyszkalogin +10
#przegryw A wy zazdrośni #glodnyjakpies
rkeere +13
#f1 niezłą ekipę sobie zmontowali w red bullu ( ͡° ͜ʖ ͡°):
- pierwszy to trzykrotny, papierowy mistrz świata, który został zostawiony przez ojca na stacji benzynowej i przyplątała się do niego starsza, zużyta przez torpedę - Kelly Piquet z bachorem
- drugi to Checo, który po losowej wygranej z Monaco zdradził swoją żonę, z którą ma dzieci
- kolejny to Horner, który to mając zone spermił do
- pierwszy to trzykrotny, papierowy mistrz świata, który został zostawiony przez ojca na stacji benzynowej i przyplątała się do niego starsza, zużyta przez torpedę - Kelly Piquet z bachorem
- drugi to Checo, który po losowej wygranej z Monaco zdradził swoją żonę, z którą ma dzieci
- kolejny to Horner, który to mając zone spermił do
W końcu udało mi się stworzyć pierwszą grywalną wersję Pola Mrówkowego ze SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ !!!!!!!!!!!(no w sensie że komputer niby myśli).
W sumie to nie do końca wiem co się od ostatniego wpisu zmieniło, ale spróbuję zgadywać:
- Dodanie walki pomiędzy jednostkami i przejmowania terenów
- Nowy algorytm generacji losowo wypełnionych map
- Sztuczna inteligencja, która kieruje się dwoma rzeczami - bilansowaniem zasobów oraz przejmowaniem najbliższych terytoriów
- Dodanie kampanii składającej się z 1 misji
- Wizualna reprezentacja informacji o mrówkach które zginęły
- W pełni działający tryb potyczki
- Ulepszone GUI
Póki co na mapach wielkości 50x50 jedna tura komputera potrafi trwać nawet kilkanaście sekund dlatego obecnie produkcja jest grywalna na mniejszych mapach a w przyszłości myślę by przepisać kod do Rust ponieważ GDScript nie radzi sobie zbytnio z wymagającymi obliczeniami.
Prawdopodobnie w ciągu 1/2 miesięcy kod udostępnię na githubie
#polemrowkowe #godot #gamedev #tworczoscwlasna
Dodatkowo rozmiar(kilkadziesiąt megabajtów w jednym plików), brak konieczności instalacji i rejestracji oraz otwarty kod(dla wielu to nie ma znaczenia, ale akurat sam dodaje do niego poprawki) mnie urzekły.
Co najważniejsze jest dość prosty w
@qarmin: Nom, troszkę surowe, ale całościowo patrząc to super, kawał roboty! Od siebie mogę zasugerować żebyś nie bał się poeksperymentować z kolorystyką https://coolors.co/palettes/trending , może Cię zainspiruje. Ja miałem wizję ostatnio, chcę ją zrealizować w Godot, dopiero zaczynam - jak miałbyś jakieś rady dla początkującego odnośnie organizacji wszystkiego i żeby nie popełniać jakichś błędów, to będę dźwięczny!