Wpis z mikrobloga

¯\_(ツ)_/¯

"Licząca 10 km ścieżka rowerowa wzdłuż drogi krajowej nr 5 kosztowała 3 mln zł. Z tej kwoty 1 mln zł przeznaczono na same barierki."

https://www.google.pl/maps/@51.2019973,17.0356718,3a,75y,354.1h,59.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9lIrVLJezPdlPdAl2ee-Hg!2e0!7i13312!8i6656

to chyba ta scieżka.

mi sie jednak widzi, że ktoś z rodziny/znajomych mial firme która wygrala przetarg. bo 95% tych barierek jest w miejscach niepotrzebnych, a wrecz przeszkadzajacych, bo zabieraja spora czesc tej sciezki
chrurupek - ¯\\(ツ)\/¯

"Licząca 10 km ścieżka rowerowa wzdłuż drogi krajowej nr 5 k...

źródło: comment_162643036735VwRJV5UHIIhY9P7dJv3t.jpg

Pobierz
@marcooo80: po Wrocławiem też trasa Psary-Machnice prawie idealnie 10km wzdłuż starej 5 gdzie jest bariera energochłonna przy jezdni plus rów, ale płotki koniecznie muszą być z obu stron.
Najśmieszniejsze jest to, że jest fragment gdzie rów jest po zewnętrznej strony ścieżki i tam zostawili barierkę, a od strony jezdni nie ma nawet krawężnika tylko 5cm trawy, które ktoś musi przyjechać i skosić XD
Powód tych barierek jest banalny.

przepisy nakazują budowanie barierek przy traktach pieszych gdzie jest stromą krawędź o jakiejś tam wysokości. No i tutaj jest.


@graf_zero: a co za różnica?

Gdyby wybudowali je bo tak zaplanował głupi projektant to źle, a jeśli wybudowali je bo tak wymuszają głupie przepisy, to dobrze?

Tak czy inaczej, cokolwiek by nie było przyczyną, te barierki tam są nonsensowne (cała ścieżka jest, droga obok ma szerokaśne pobocze