Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 35
Stwierdziłem, że zakup 380 konnego RWD byłoby szybkim samobójstwem i dlatego wezmę 300 konny AWD.
Ale szkoda mi V8 na rzecz V6. (ten dźwięk)
Czy ktoś może jednak ma argument, że takie RWD jest spoko w deszcz czy zimie jeśli nie miało się wcześniej żadnego RWD?

#pytanie #motoryzacja #samochody #rwd #awd #v6 #v8
zortabla_rt - Stwierdziłem, że zakup 380 konnego RWD byłoby szybkim samobójstwem i dl...

źródło: comment_1630132430BAGv5YmGNqw1E0gsr92jPQ.jpg

Pobierz
  • 122
@zortabla_rt: z rwd mam doświadczenie, ale nie z taką mocą. Z tego co mogę Ci powiedzieć odnośnie jazdy na śniegu to musisz kontrolować gaz, a najbardziej podczas pokonywania zakrętów bo mocniej depniesz i lecisz bokiem : D
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@zortabla_rt: Bierz RWD.
Mam pod domem dwie bemki. 300 konną serię 3 i 444 konną 7. Nie ma żadnych problemów z jazdą, mają systemy wspomagające, że możesz dać maks gazu w zakręcie i nie polecisz bokiem. W zimie też nie ma problemu z jazdą tylko trzeba mieć dobrą oponę by się nie zakopać ponieważ tył nie jest dociążony.
Inaczej sprawa się ma gdy wyłączysz systemy, wtedy latasz jak chcesz ale to
@zortabla_rt nie przeżywaj tylko bież tył. I tak musisz mieć trochę oleju, bo nawet maluchem można się ładnie rozwalić. Kwestia załapania techniki jazdy i potrenowania na placu bez ruchu. Musisz wiedzieć, w którym momencie zakrętu możesz dusić, a w którym puścić go samego. Do tego również wyczucie przyczepności. Nie marudź i kupuj, bo będziesz żałował...
@zortabla_rt: Uwierz mi, że ja w moim 23 letnim BMW mam kontrole poślizgu czy coś w ten deseń. Z włączoną kontrola nie jesteś w stanie poleciec bokiem na śniegu, bo automatycznie odcina napęd. Wiadomo, trzeba ostrożniej wchodzić w zakręty, ale tez nie ma co przesadzać. A ile radochy to daje jak znajdziesz pusty plac w zime, to twoje ( ͡° ͜ʖ ͡°)