Wpis z mikrobloga

@pogop: kolego mam też peugoota 308 i chcieli w serwisie za kluczyk 800zł. Koniec końców wyczyściłem płytkę w środku kluczyka, wymieniłem baterię, SPAROWAŁEM ponownie kluczyk (wkładasz w stacyjkę, zapłon, trzymasz przycisk otwarcia/zamknięcia przez 10 sekund) i DZIAŁA.

Chyba, że zgubiłeś :)
@pogop: można też prekodowaną płytkę pod model zamówić z allegro za 100zł i zanieść do serwisu peugeota by zakodowali pod klucz. Potrzebna natomiast do tego jest karta, którą otrzymałeś przy kupnie auta (taka jak kredytowa z numerem seryjnym/kodem a'la PIN).
@pogop: może być, ale to niezwykle rzadko się zdarza. A próbowałeś baterię sam wymieniać, nagiąć te blaszki od baterii, by lepiej stykały?

Warto też je przeczyścić, czymś lekko szorstkim (są włókniny do czyszczenia styków), lub nawed szorstką cześcią gąbki do zmywania naczyń, tak by pewność mieć, że styka.

Płytka sama w sobie jest twardym laminatem. Ja u siebie akurat lutownicę też mam z drobnym grotem, to przelutowałem też przyciski.

Jest też