Wpis z mikrobloga

H&M ma nową reklamę swojej apki, promowanej hasłem "mężczyzna nie prosi o pomoc"; pojawiło się dużo komentarzy o tym, że jest mocni szkodliwa ze względu na statystyki #samobojstwo i #depresja u mężczyzn. Ciekawa jestem, jak wy sądzicie, bo dla mnie faktycznie dość niesmacznie wygląda w tym kontekście
#psychologia #reklama
r__k - H&M ma nową reklamę swojej apki, promowanej hasłem "mężczyzna nie prosi o pomo...

źródło: comment_1632054194SUW7qoAFUipWL8uol54Le0.jpg

Pobierz
  • 59
@r__k: po kolei, w skali ważności
1. reklama sugeruje że facet nie potrafi się ubrać
2. reklama używa szokującego zabiegu marketingowego by przyciągnąć uwagę
3. reklama używa realnego problemu by się wypromować
3a - reklama używa naprawdę poważnego problemu, który bagatelizuje facetów.

Cóż, mam nadzieję że wszyscy ci (dziani czy nie) faceci, którzy swoim kobietom dają na ciuchy zobaczą tę reklamę i stwierdzą, że lepiej iść do marki która facetów nie
@r__k kompletnie słabe. Równouprawnienie to nie tylko profity dla kobiet w postaci dostępu do kształcenia czy robienia kariery. To też danie mężczyznom możliwości otrzymania wsparcia, pokazania słabości czy zdjęcia z nich wyłącznej odpowiedzialności za zapewnienie bezpieczeństwa i bytu rodzinie.
Mega slabe w kontekście tego jak hm promuje feminizm i wszystkie -izmy