Wpis z mikrobloga

Kolejny "kryzys" paliwowy przypomniał mi jak bardzo się cieszę że 6 lat temu wsadziłem do mojego E39 LPG. Konwersja wtedy kosztowała mnie około 5000zł jednak zwróciła się już po kilku miesiącach.

Wczoraj praktycznie uratowało mi to dupę bo miałem event (Asbiro Investors Milton Kaynes) na którym byłem fotografem. Nigdzie nie było benzyny ani diesla LPG przyszło z ratunkiem!

Podróż Barnsley-Milton Kaynes-Barnsley wzięła prawie cały (65l) zbiornik paliwa - 60l za £38. To z 268 milami (431km) daje około 14l/100km (20 MPG) ale dlatego że płacę jedynie £0.627 na litr w porównaniu do £1.37 zwykłej benzyny przelicza się jak benzyny 6.8l/100km (44 MPG)!
Samochód pokazał około 9.8l/100km (29 MPG) czyli trochę inaczej niż faktycznie spalanie ale LPG już tak ma. Moja średnia prędkość na trasie to było idealnie 70 MPH (112km/h), wydaje mi się jednak, że normalna osoba byłaby w stanie zużyć dużo mniej!

Pamiętajcie że jeżdżę 530i w mocnymi modami które daje około 245 koni mechanicznych.

Tak więc zdecydowanie polecam konwersje LPG, dlatego że tym autem zrobiłem od tego czasu około 80k km! Co oznacza że przez cały ten dystans zaoszczędziłem ponad 20 000zł w samym koszcie paliwa!

#touringmasterrace

#uk #e39 #sorekcars #samochody #pokazauto #motoryzacja #bmw #lpg
sorek - Kolejny "kryzys" paliwowy przypomniał mi jak bardzo się cieszę że 6 lat temu ...

źródło: comment_16327437803ZEyutYhIUS7QpZtvqk1so.jpg

Pobierz
  • 56
@elementyzaskoczenia: nie, ale można i wtedy road tax jest tańszy ale to się mało opyla szczerze mówiąc, szczególnie że wtedy wlew LPG musi byc montowany na sztywno w budzie co jest paskudne (nawet nie w zderzaku)