Wpis z mikrobloga

będę robił to co jest + lekkie mody. Ogólnie to dopiero zaczyna postukiwać, po cichu liczę na uratowanie wału przy wymianie panewek, może nawet bez konieczności szlifowania. Przy okazji jest plan na porting głowicy i inne bzdety, no i później typowy "starter pack" - dolot, wydech, fmic, pompa paliwa, może większe turbo i strojenie lub chip. Docelowo chciałbym 230-250KM, przy tak lekkiej budzie bez trakcji to raczej wystarczająco (chyba), także kucia nie
@mechaniczny_pomidor: może i tak, tak czy siak uważam że ładowanie kasy w CA to zły pomysł jeśli auto ma zostać na dłużej. Nie wiem jak to dzisiaj wygląda, ale jeśli tak jak mówisz i trzymają cenę to zmienić panewki i sprzedać to CA, a za to kupić złomowatego SRa i wyremontować, albo szukać jakiejś sztuki którą można chociaż pomierzyć. S13/14 czy to taka różnica? Japońskie miały tylko SRy i my tak
@Mayon: wypadłem z obiegu, ale kiedyś ludzie polecali zrobić swap na sr20det zamiast pakować hajs w ca18, bo i tak zaraz zacznie stukać i tak

¯\_(ツ)_/¯

Ale zakup ładny, nie rób żadnej gleby, negatywu i innego tałatajstwa, s13 jest najpiękniejsze w oryginale!