Aktywne Wpisy
A330 +1078
manichejskakloda +14
Kierwa, mam podkaszarkę i wszystko byłoby tip top ale ta żyłka tnąca starcza na max 5 min koszenia i znów muszę rozkręcać tę puszkę i wyjmować.
Okręcam ją w dobrym kierunku i mocno naciągam a i tak cały czas to samo.
Robię tak że wystaje tylko z jednej dziury, może trzeba żeby z dwóch? W sumie tak też robiłem i było tak samo. Szlag mnie trafi.
Ktoś coś wie na ten temat?
Okręcam ją w dobrym kierunku i mocno naciągam a i tak cały czas to samo.
Robię tak że wystaje tylko z jednej dziury, może trzeba żeby z dwóch? W sumie tak też robiłem i było tak samo. Szlag mnie trafi.
Ktoś coś wie na ten temat?
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@krabczy: w środku jest dużo miejsca.
@vlodek2532: te francuskie disle 1.6 i 2.0 hdi co są w citroenach czy volvo to są top silniki.
C4 1 gen. miała moja siostra. Silnik sam w sobie spoko ale też problemy z elektroniką co
@vlodek2532: kierownice w citroenie, gdzie środek miałeś caly czas w miejscu były kozackie
@vlodek2532: jakbym słuchał mojego ojca. Przez ostatnie 10 lat wkładał forsę w zadbanego, bezawaryjnego, mało jezdzonego golfa. Ja w tym czasie zrobiłem Scenicem II pH II 360 tys. km. ogarniając tylko wymiany eksploatacyjne. Z elektroniką miałem do czynienia dwa razy. Raz wymieniałem baterię w głównej karcie, drugi raz, jak po 280 tys. km wymieniałem fabryczny akumulator na nowy.
@krabczy miesiąc temu udało
Już pomijam moją koleżankę ze studiów która miała Clio III. Problemy z zamkami i immo, samochód odpalał/otwierał się jak chciał, czasem stał
@vlodek2532 mnie do zakupu francuza skusiło towarzystwo, w którym obracałem się na co dzień, chwaląc relatywnie niskie koszty serwisu (również się potwierdziło) i właśnie o dziwo bezawaryjność.