Wpis z mikrobloga

@Osaka69 Nigdy nie posiadaliśmy gwarancji obejmującej uszkodzenia mechaniczne. Na naszej stronie przez moment widniało zdjęcie, które mogło to sugerować — dlatego zostało od razu zmienione.
@Artis-tech: A jak wygląda sytuacja z rozszerzoną gwarancją sprzedawcy dla zamówień do 10.01.2022? Wystarczy do dzisiaj zamówić telefon czy trzeba się jakoś z Wami kontaktować?
@Osaka69 Ma pan racje, dlatego reklama została usunięta. Jeżeli ktokolwiek dokonał z jej powodu zakupu — przepraszamy. Podejmiemy kontakt z każdym, kto nabył u nas sprzęt w okresie, gdy post był zamieszczony na naszych social media. Dowiemy się, jaki był powód zakupu i ustalimy wspólnie warunki. Dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten fakt. Dzięki Panu po raz kolejny stajemy się lepsi dla naszych klientów. Wszystkiego dobrego!
Cześć Wszystkim tu obecnych a szczególnie witam wszystkich wątpiących w to że są w tym kraju młodzi ludzie którzy mają pomysł i marzenia które realizują uszczęśliwiając innych sprzedając produkty Apple w rewelacyjnych cenach. Zamówiłem iPhone 13 mini 5 listopada 2021 od razu dostałem pełną fakturę wraz z terminem realizacji do 15 stycznia 2022r. Telefon dostałem 2 dni przed terminem! BRAWO Panowie i Panie z Artis-Tech.
Ps. Tak tak założyłem konto dzisiaj tylko
Również postanowiłem zaryzykować na początku stycznia, ale telefon mam mieć pod koniec kwietnia. Mam nadzieję, że się wszystko uda. Dam znać, czy to fake czy też nie, aby polecić bądź odradzić korzystanie z usług tej firmy.
Hej, na razie mogę napisać, ze zaryzykowałem zakup Apple Watcha z maksymalnie długim czasem oczekiwania - termin na fakturze zaliczkowej to 30.04. Cena super, jak jeszcze towar dojdzie, to będę cały szczęśliwy i napiszę tu o tym. Ale jakoś jestem dziwnie spokojny, mam nadzieję, że Artis-tech się wywiąże.

W przeciwieństwie do zakupu bardzo taniego Apple Watcha na Allegro od (jak się okazało) człowieka z Chin, do którego to zakupu miałem od początku