Praca w przemyśle oczami kobiety. W czwartek, 21.10 będę przeprowadzał wywiad na żywo z Anią Kopycką, która jest robotykiem on-line. Jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie i (jeśli będą na miejscu) Ania na pewno odpowie.
@sogen: najtrudniejsze w pracy robotyka jest skończenie studiów bo bez tego ciężko u nas dostać taką robote, w Niemczech na takie stanowiska biorą po technikum i miesięcznym szkoleniu ( ͡°͜ʖ͡°) ale robota ujowa, lepiej pisać stronki w javascript, kasa też lepsza
@sogen: online czyli siedzisz przy robocie i wyklikujesz wszystko na teachpendancie, największy problem w tej pracy to są warunki w polskich januszexach które sprzedają cię jak podwykonawów dla niemieckich kolosów, mieszkanie na końcu świata w najtańszych hotelach, praca 7 dni w tygodniu, zmiany po 10-12h, praca w hałasie i czasem brudzie przy uruchomieniach, odpowiadasz za bardzo drogi sprzęt itd. a serio wypłata gorsza niż średnio rozgarnięty frontend dev który siedzi z
@sogen: offline nawet jak zrobisz crasha to w sumie nic sie nie dzieje. Jak zrobisz crasha online (jeszcze jak nie przelaczyles se predkosci przy tresowaniu robota) to moze byc malo smiesznie :DD
@s---k: na utrzymaniu ruchu zazwyczaj pracują słabi (o ile w ogóle) programiści, raczej elektrycy i mechanicy, wręcz większość firm zastrzega sobie że zmiana softu = brak gwarancji. Poza tym na utrzymaniu masz miejscowych, nikt po to na delegacje nie lata, chyba że przy handoverze czasami świadczyliśmy support przy utrzymaniu ruchu.
@bruuh: To się zmienia. Firmy które stawiają maszyny czy fabryki świadczą usługi UR (outsourcing) i przeprogramowują i dostawiają sobie co chcą/ co potrzeba.
Jeśli ktoś chce dołączyć do live'u, to tu jest link: https://www.facebook.com/events/1062623134548917
#automatyka #robotyka #mechatronika
@RobotaAutomatyka: nie mam
Komentarz usunięty przez moderatora
ale robota ujowa, lepiej pisać stronki w javascript, kasa też lepsza
@sogen: offline nawet jak zrobisz crasha to w sumie nic sie nie dzieje. Jak zrobisz crasha online (jeszcze jak nie przelaczyles se predkosci przy tresowaniu robota) to moze byc malo smiesznie :DD
Komentarz usunięty przez autora
Poza tym na utrzymaniu masz miejscowych, nikt po to na delegacje nie lata, chyba że przy handoverze czasami świadczyliśmy support przy utrzymaniu ruchu.