Wpis z mikrobloga

Heroes Chronicles : Warlords of the Wastelands (Chapter 1)
454 - 8 = 446

1. A Barbarian King | S | 160%

Mapa S, gdzie musimy zgładzić konkretnego bohatera - Rabak'a. Startujemy z jednym zamkiem, niedaleko znajduje sie drugi. Oba zamki sa mocno ograniczone jesli chodzi o rozbudowe.
Oplaca się zrobić questa (50 wilczych rycerzy) dostaniemy za to maczugę ogra. Przedostajemy się teleporterem do wroga i ucinamy mu głowę, tak by podczas deszczu nalało mu się wody do gardła i utonął xD Voila.

2. The Criminal King | S |

Stawiamy czoła 3 zamkom tower, jeden jest naszym sąsiadem, dzieli nas od niego strażnica, a dwa huncwoty siedzą za dwoma teleportami, i mogą pomiędzy sobą przechodzić. Nie sprawili problemu.

3. Ultimatum | S | 160%

Musimy zdobyć jedyny zamek wroga przed upływem 3 miesięcy. Serio, nie ma tu żadnych trudności. Przed zdobyciem zamku przekazałem całą armię mojemu secondowi - Dessie, by zabił głównego wroga, by podnieść poziom.

4. War for the Muglands | S | 160%

Cel mapy - podbić wszystkich. Tu warto wspomnieć o wyborze bonusowego początku (wcześniej był malo istotny). Mamy do wyboru 15 orków lub buty szybkości. Wybór jest oczywisty - naturalnie orkowie :-). Just kiddin' - oczywiście buty. Tym razem jest nieco trudniej, bo wróg ma do dyspozycji 4 zamki tego samego typu, my 3 (do zdobycia), jednak jak zwykle AI jest sterowane przez Wecha Lawese, więc trudno nie jest :).

5. Siege of the Wallpeaks | L | 160%

Mapa L. (wow, ale upgrade). Do zatłuczenia wszyscy na mapie. Startujemy z dwoma zamkami, naszym rodzimym oraz bulgoczącym bagniskiem. 3 zamki wroga niedaleko nas oddzielone strażnicą i kolejne dwa za teleportem jednostronnym. Dużo latania ogólnie po mapie, w puszce pandory w specjalnym miejscu jest TP, ale niestety Tuman, khem Tarnum nie lubi się z magią, więc nawet nie wylosowałem magii ziemi, nawet wiedze dostałem gdzieś koło 20 poziomu. Ostateczny szturm poprowadziłem wraz z moją towarzyszką Dessa, by nieco się podexpila (ta na złość ma magię ziemi).

6. Trapped! | M | 160%

Startujemy w centrum z jednym zamkiem, po lewej stronie jest niebieski kołtuniarz z dwoma zamkami, których uspokoiłem na początku trzeciego tygodnia. Po prawej łachmaniarz z dwoma towerami, a za nimi w prawym górnym roku zamek, który mamy zdobyć. Ahaaaa, po drodze jest więzienie z fajnym bohaterem, bo z expertami w logistyce, znajdowaniu drogi, armorerem i balistą, więc idealny do obrony zamku i dostarczania wojsk.

7. Slash and Burn | S | 160%

My na środku z jednym zamkiem, kontra jeden parch z dwoma zamkami za teleportem dwustronnym. Zrushowany 124.

8. Steelhorn | M | 160%

Finalna mapa kampanii. Startujemy sami, bez możliwości najęcia bohaterów z jednym zamkiem. Cel zdobycie zamku - Steelhorn. Wróg ma 5 zamków. 4 towery i jeden zamek, ten który mamy zdobyć. W zamku początkowym nie możemy nawet zbudować rady miasta. Niedaleko za teleportem był zamek, który posłużył mi za generator złota. Dalej poszło efektem kuli śniegowej. Owszem, wróg miał większe armie, ale gigantyczna przewaga statów zrobiła swoje. Więc wydusiłem badylarzy. Game Over.

#tysiacmaph3
Pobierz
źródło: comment_1634570629HSLIbnQzFbLQAT154KF6H1.jpg
  • 4
@99942Apophis: Grałeś na czystym Heroes Chronicles? Wiem że na Kwasowej Grocie gościu robi dedykowany launcher do wszystkich kronik ale tam są one tylko po polsku (na razie).
Czy może to są custom kampanie odpalone na SoD?